Jaaa..han er forbaska kresen av seg![]()
Hva er d han ikke liker da? Den er jo så god!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa..han er forbaska kresen av seg![]()
Nei blir jo nervøs av såntGøy for han daKanskje ikke like gøy for deg..haha
![]()
Hadde vært genialtHadde vært kjekt om det gikk på plass i skapet![]()
Jeg og..Nei, d er ikke bra!! Men likevel så spiser jeg godis når jeg får sjangsen.
Jepp, det sier alt![]()
Ja men det er allerede Marsipan kake og jeg liker ikke detFondant syns jeg er litt vanskeligere å jobbe med! Blir sikkert kjempe fin med marsipan!![]()
Nei blir jo nervøs av sånt
Han ble så sinna når han ikke var høy nok for noen karuseller![]()
Hva er d han ikke liker da? Den er jo så god!
JeppHadde vært genialt![]()
Åh den er kjip! Nei ikke jeg heller, men sikker på at 99 prosent av de som kommer liker marsipan kake!Ja men det er allerede Marsipan kake og jeg liker ikke det![]()
Til 12 ?!det er jo halve dagen
![]()
Helg er digg!![]()
Haha...noen må gjøre det også![]()
God kveld ! Endelig alt klart ! borsett fra kaka![]()
Ja skikkelig kjipt ! Men blir sjokolade med marsipantrekkÅh den er kjip! Nei ikke jeg heller, men sikker på at 99 prosent av de som kommer liker marsipan kake!Jeg liker ikke kaker
rar vet.
Hehe ja sant det! Jeg gleder meg litt til detJavisst! Men her er det helg nesten hver dag jo
Sånn går det når dagene går om hverandre![]()
Men det blir godt! Sjokoladekake og pavlova er det eneste jeg likerJa skikkelig kjipt ! Men blir sjokolade med marsipantrekk
Hvem er trine?Til denne følger jeg kokeboken slavisk noe som er helt ulikt meg.
Men må si jeg egentlig er veldig glad i Trine sine oppskrifter, godt forklart og enklere enn mine![]()
Hehe det er godt daMen det blir godt! Sjokoladekake og pavlova er det eneste jeg liker![]()