Appelsin er godtJeg fant et mammablad, spiser appelsin (seriøst, for noe gris!) og skravler!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Appelsin er godtJeg fant et mammablad, spiser appelsin (seriøst, for noe gris!) og skravler!![]()
Stått på i kveld, duGod kveld ! Endelig alt klart ! borsett fra kaka![]()
Nesten ikke skravler i dag jegmen det var verdt det med Strandbesøk og sånn
![]()
JeppVi damer kan det med multitasking![]()
Jeg fant et mammablad, spiser appelsin (seriøst, for noe gris!) og skravler!![]()
Hadde lett byttet med degNesten ikke skravler i dag jegmen det var verdt det med Strandbesøk og sånn
![]()
Jeppmin mann er helt elendig på det
Haha...noen må gjøre det ogsåHehe! Jeg har alltid likt å gå på tivoli og sånt, men liker ikke karusellene.. Er som regel den som holder alle jakkene imens resten kjører![]()
Jepp, det sier altHaha Herlig at man kan se hvor mye de har koset seg ved å se hvor sure de blir når kvelden nærmer seg![]()
Pynte den i morgen tidlig?god kveld!
Nei kan ikke, skulle legge på fondant trekk,men det ble bare ødelagtStått på i kveld, du![]()
Til 12 ?!Jepp.. Ja, åsså var jeg ute en tur med hunden.. Så det så
Så sov vi jo til 12 og da..![]()
Helg er digg!Her føler jeg ikke at jeg har gjort en dritt idagmen har alikevel ikke fått til noe særlig med skravling
![]()
Jeg og. Ble ikke bedre av at vi har vært på harry handling
Føler jeg har helg hele tidenHelg er digg!![]()
Fondant syns jeg er litt vanskeligere å jobbe med! Blir sikkert kjempe fin med marsipan!Nei kan ikke, skulle legge på fondant trekk,men det ble bare ødelagtså må ta marsipan isteden
Ja jeg har det![]()
Mye har nok forandret seg fra daJeg var der i 2000så det er jo leeeenge siden!
Ja og denne var saftigAppelsin er godt![]()