Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moro med sement![]()
![]()
Finnes mange fine videoer både på Drops og YouTube. Lærte å hekle via YouTubeSkulle ønske jeg klarte å strikke annet enn sokker og rett frem! Prøvd å hekle men jeg forstår det rett og slett ikke. Drev stort på med scrapping for 5 år siden ca.. Tok helt av, designet for en butikk og holdt kurs.. moro men både dyrt og tidkrevende. Nå er i grunn hobbyen min utenom plaint familieliv; hage, bikkja, enda mer bikkje, jakt, fiske, bikkja litt mer, utstilling av bikkja og jaktprøver...
Jeg gjør det mens ungene tegner, maler, perler, holder på med leire etc. Har de i en kopp som jeg setter i en hytte på kjøkkenet...Skulle ønske jeg hadde tid/ overskudd til å farge i sånne fine bøker som den hemmelige hagen, eller hva den heter. Men det kjennes lite realistisk, vi har en veldig aktiv 2 åring. Kjennes ganske fjernt å kunne ha en fin kopp med pene nyspissede fargeblyanter som står og venter på pulten. De hadde blitt slengt veggimellom og sånn ha-ha. Men en dag skal også jeg gjøre sånne hobbyting. Men for nå nøyer jeg med å kope 10 min på sofaen før også jeg legger meg![]()
Jeg klarer såvidt hælen - skikkelig jallamekk...Finnes mange fine videoer både på Drops og YouTube. Lærte å hekle via YouTubeOm du klarer å strikke sokker så er jeg sikker på du greier masse annet og!
![]()
Men har sååå lyst til å lære å hekle så jeg kan hekle teppe... Kanskje jeg må fordype meg i youtube....Finnes mange fine videoer både på Drops og YouTube. Lærte å hekle via YouTubeOm du klarer å strikke sokker så er jeg sikker på du greier masse annet og!
![]()
Eg er veldig glad i å strikke, og i periodar syr eg ein del og. Begynte med hekling i "gamledagar", men gjekk meir og meir over til strikking for nokre år sidan.
Og så har eg lært meg å bake ekte surdeigsbrød i sommar, så no bakar eg annankvar dag og er såå fornøgd med meg sjølv. Litt magisk det der.
Eg skal tvinge meg sjølv til å strikke ferdig ullbuksa til jentungen før eg får begynne på noko til knøttet i magen, det er berre så kjeeeedelig å strikke beina... tar jo hundre år sånn ca!