Hvor ligger du nå da?Jeg har aldri noensinne lagt så langt nede på topplista som jeg gjør denne gangen :O :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ligger du nå da?Jeg har aldri noensinne lagt så langt nede på topplista som jeg gjør denne gangen :O :O
Kan regne med deg i alle fallDet håper jeg på også![]()
Gjorde neste det samme før i sommer.. La gravidputa som en smultring. Fungerte supertGravde meg et hull som fungerer til lille gravid magen evt rumpafunker fjell!
Jeg tror jeg klarer 5 i dagMitt mål er over 270 innlegg idag
Tviler på det siden jeg knapt har vært innom![]()
Du får skravle i vei, så klatrer du nok fort oppoverNr.60![]()
![]()
Får prøve på det. Lagt på latsiden med skravling i det sisteDu får skravle i vei, så klatrer du nok fort oppover![]()
Er lov det daFår prøve på det. Lagt på latsiden med skravling i det siste![]()
Veldig flotte! Helt greit å vinne liksomEr lov det da
Har skravlet litt i det siste selv, er jo så utrolig fine premier hele tida![]()
Ja, det hadde vært veldig gøyVeldig flotte! Helt greit å vinne liksom![]()
Krysser fingrene for ossJa, det hadde vært veldig gøy![]()
Ikke jeg hellerJeg har aldri noensinne lagt så langt nede på topplista som jeg gjør denne gangen :O :O
Hva er det da?Stønn! Trenger 61 for å nå dagens mål![]()
Ja, vi må gjøre detKrysser fingrene for oss![]()
Med meg og??Vi får samarbeide litt!![]()
Tenkte 1350 idag. Bruker ikke sjekke lista, men gjorde det i dag for å få oversikt. Og lå LANGT bak det jeg trodde..Hva er det da?
Kjedelig når man tror man har mer:/Tenkte 1350 idag. Bruker ikke sjekke lista, men gjorde det i dag for å få oversikt. Og lå LANGT bak det jeg trodde..
Jeg har nesten ikke vært her i det hele tatt!Joda, bare tror ikke helt jeg innfrir. Har ikke fått skravla nok idag.