På siden til ammehjelpen står det 1 ss sukker om jeg ikke husker helt feil.
1 ss = 15 ml, og spiseskjeen er strøken eller ikke kommer helt an på størrelsen på den
Det er sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På siden til ammehjelpen står det 1 ss sukker om jeg ikke husker helt feil.
1 ss = 15 ml, og spiseskjeen er strøken eller ikke kommer helt an på størrelsen på den
Ikke alle det hjelper forTakkar! Good to know![]()
Ikke alle det hjelper for![]()
Kjære vene bitre liten!Han er 17 dager idag![]()
Sant nok! Greit å slippe å stresse med mer enn detEr jo egentlig like greit, siden det er dem som teller![]()
Da klarer du det helt sikkertLol! Har akkurat 200 innlegg igjen nåMorro!
Sant nok! Greit å slippe å stresse med mer enn detblir så besatt jeg!
Kjære vene bitre liten!Tar han puppen eller flaske?
Utsikten min nå. Håper dere har en fin dag! Skravles nok i kveld!Vis vedlegget 130916
Hehe bra! Kjipt å våkne om natta fordi man vil skrive merHelt sant
Ja, samme her! Men litt mindre besatt denne mnd enn tidligere da![]()
så bra ammingen funker.Heldig du! Her er det møkkavær idag![]()
Æsj kjedelig med dritt vær! Hvor i landet?Han tar pupp, har ikke testa flaske enda![]()
Har trua nå!Da klarer du det helt sikkert![]()
Da får mannen støvsuge når han kommer hjemLille U er slitsom i dag.
Masse småsutring og vil bare sove på fanget mitt.
Og jeg som hadde tenkt å rydde, støvsuge og vaske nå mens mannen og frøkna var ute, vi får gjeste i morgen
Flinka! Jeg må skravle masse i morra!Lol! Har akkurat 200 innlegg igjen nåMorro!
Tror heller han får ta lille U og frøkna ut slik at jeg får gjort det, eventuelt i morgen tidlig.Da får mannen støvsuge når han kommer hjem![]()
Haha kjenner til den! Hørtes tryggere ut med din planTror heller han får ta lille U og frøkna ut slik at jeg får gjort det, eventuelt i morgen tidlig.
Skal han gjøre det tar det resten av dagen
Egentlig roa ned litt siden 1500 så syns det gikk fort nå! Rart med det! Skal hjelpe deg jeg! Stille deg spørsmål hver gang jeg skriver.Flinka! Jeg må skravle masse i morra!