Hva tenker du om pels på barneklær?

Kengu

Forumet er livet
VIP
jeg ser guttelus er i hardt vær for å selge minature jakker med pels på,pelsen kommer fra coyote.

Jeg tenker at pels ikke egner seg på klær. Punktum. Det pels egner seg veldig godt på vel og merke, er dyr!

Jeg har kjøpt ticket to heaven vinterdress med fake pels, samme med jakke til meg selv. Men kjøper ikke med ekte pels.

Jeg syns jakkene til Mini a ture er nydelige, men det er ikke aktuelt å kjøpe dem så lenge de bruker ekte pels!

Jeg syns jakkene til Mini a ture er nydelige, men det er ikke aktuelt å kjøpe dem så lenge de bruker ekte pels!

Ikke aktuelt så lenge de koster 1800,- heller!!! For en barnejakke! Så dyr jakke kjøper jeg ikke til meg selv en gang (selv om det er litt utafor pels-diskusjonen :))

helt uaktuelt å kjøpr. også uaktuelt å støtte firma som selger pels. unliket de på facebook nå.
og kommentaren guttelus kommer med på facebook syntes jeg de kunne latt vær med..

Fake pels er helt ok, men ekte styrer vi unna!

Ble veldig skuffet over å se at pelsen var ekte :( de skriver at coyotene likevel må tas for å holde bestanden nede, og sånn sett må jeg jo si det er fint at man ikke bare kaster pelsen, men det vanlige er å fange coyotene med snare eller saks og det er bare helt uakseptabelt. Naivt å tro at de skyter dyret, da vil jo pelsen få hull og krutt og masse blod på seg. Så mini a ture blir det ikke på min unge i alle fall, og hadde satt pris på om forhandlere som Guttelus også tok et standpunkt mot pels, så kanskje det blir en slutt på svineriet!

Da blir det ikke noe handling på Guttelus! Jeg bruker heller ikke fake pels.. hvis én person tror at det er ekte, så er det ikke verdt det.

Fy og skam!
Eneste gangene pels er ok er hvis det er av dyr som har levd gode og frie liv i naturen som ikke led da de døde. På klær som skal være til polfarere med hensikt å forske for verdens fremgang og sikkerhet.

Ellers er det kun ok på levende dyr der det hører hjemme.

Back
Topp