Hurra, visste jeg kunne stole på degJeg kan komme på middag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, visste jeg kunne stole på degJeg kan komme på middag![]()
Haha så ofte ja! Uff blir fort sånn. Tror jeg hadde et døgn for meg selv for.... 3 år siden?Spiser det hver gang jeg er hjemme alenealtså 2-3 ganger i året..
Jepp, gode gamle boksenDu tenker på den boksen?
Alltid kjæreHurra, visste jeg kunne stole på deg![]()
God bedring til dere beggesovnet med jenta mi jeg for er ikke form selv, men vi begge er våkene nå så håper hun sover snart <3 fortsatt febervi så big hero 6 vi før jeg sovnet på slutten
![]()
![]()
Joda, har som regel en uke på sommeren, høstferien og vinterferienAbsolutt! Har dere aldri barnefri eller?
Så deilig da
Vi har sjelden barnefri vi..,
Kan ikke noen sende i posten da?Jeg har sykt lyst på møsbrømlefse! Det kjipe er at det ikke er å få tak i, i denne landsdelen og at jeg ikke får muligheten til å kjøpe meg det før neste sommer!! Hjelp!!
Ja det er jo typiskTusen takkny begynner mannen å skrante og
![]()
Men da får jo ikke du utfordringen men å finne det utEr det så farlig da![]()
Uff dahåper du får både mat og hvile innimellom!
Ok! Koselig det da i det minsteJoda, har som regel en uke på sommeren, høstferien og vinterferienda er barna på fjellet hos svigers!
Men vi har lite barnepass til vanlig...hvis vi vil på kino osv![]()
Ja, hadde det bare vært så vel!Kan ikke noen sende i posten da?![]()
Har sett kjøpe lefser overalt jegFinnes det og? Tror ikke det heller er veldig enkelt å få tak i. I hvert fall ikke er nede hvor tydeligvis ingen vet hva det er engangHar du smakt det forresten?
![]()
Å? Hvor da?Har sett kjøpe lefser overalt jeg
Ja, jeg har smakt møsbrømlefse![]()
Haha..er jo enormt lenge sidenHaha så ofte ja! Uff blir fort sånn. Tror jeg hadde et døgn for meg selv for.... 3 år siden?![]()
Godt å høre vi ikke er aleneD er sjeldent hos oss og.
Pakken ser slik ut, står med kjeks og knekkebrødÅ? Hvor da?hadde vært genialt å kjøpe ferdig lefser og så bare lage fyllet selv
![]()
Alt for lenge! Og nå får vi en liten en tilHaha..er jo enormt lenge siden![]()
Åå, ja men det blir jo IKKE det samme daPakken ser slik ut, står med kjeks og knekkebrød
![]()