Burde jo planlegges litt bedre jaJa det skjer jo ikke stort ellers... skulle jo tru det ville være best for alle parter å ikke ta alt samme uka eller helg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde jo planlegges litt bedre jaJa det skjer jo ikke stort ellers... skulle jo tru det ville være best for alle parter å ikke ta alt samme uka eller helg![]()
Burde jo planlegges litt bedre ja![]()
Er ikke sikker på om jeg hadde turt å fortelle det herHadde nok vært perfekt for deg
Tenk å få se deg på tv daaa!! Men skjønner pga baby![]()
Det var perfekt akkurat i dag!Det duger innimellom![]()
Vi har planlagt Strand-tur så været må ikke svikte nå!Hurra, da stoler vi på det![]()
Deilig å få slikt servertHehe, denne gangen var det ikke meg som var kokkenMen kan lage det også
![]()
Hatt en super dagMen de vil vel ikke det da
Hatt en fin dag?
Hva?!Er ikke sikker på om jeg hadde turt å fortelle det her![]()
Perfekt er braDet var perfekt akkurat i dag!![]()
Nei det ville blitt en kjip opplevelseVi har planlagt Strand-tur så været må ikke svikte nå!![]()
Så deilig daFredag og barnefriMannen ser på fotball. Blir skravling på meg i hvert fall!
![]()
Det liker ikke jegPerfekt er bra
Drømmer om Spaghetti a la Capri, jeg
Ingen her som liker det...![]()
Neste år blir det syden sommerNei det ville blitt en kjip opplevelse![]()
Vi hadde aldri barnefri før gutten ble fire. Men etter at vi flytta har vi en farmor som stadig vil ha han på overnatting. Så vi er veldig heldige og tar det å ha barnepass overhodet ikke som noen selvfølgeSå deilig da
Vi har sjelden barnefri vi..,
Hatt en super dag
Kos med storegutten før skolestart på mandag!
Du da?![]()
Men da må jeg liksom også fortelle hvem jeg erHva?!det måtte du jo ha gjort!
![]()
Jeg kan komme på middagPerfekt er bra
Du tenker på den boksen?Perfekt er bra
Det klarer duBurde greie 1000 i daghar 902 nå !