Titter innom så ofte jeg kanEr litt stille her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter innom så ofte jeg kanEr litt stille her![]()
Ikke så rart om du ikke har Sabeltann fans i huset du ogDen har jeg ikkke hørt
Jeg hadde og tenkt å skravle np på dagen, men det var ikke så lett når det ikke var noen her nesten! :OHva skjer her inne? Har 75 innlegg til å få skravla idag!
KoseligVi skal på Vestfoldutstillingen, ellers ingen planer
Du da?
Jeg hadde og tenkt å skravle np på dagen, men det var ikke så lett når det ikke var noen her nesten! :O
Sorry, er litt opptatt innimellom idag![]()
Trenger jeg og![]()
Ja, må være det!Nei, litt skuffende så stille som d er.
Får skylde på d fine været!
Ja, må være det!
Jeg har en liten hjevel inni hodet mitt som gir meg rare innfall.
Som for eksempel nå i butikken.
Lille U ligger i babysetet på vognen mens jeg flyr frem og tilbake og henter grønnsakene på handlelisten. En dame begynner å tøyse med U, flott tenker jeg, da blir han underholdt mens jeg finner det jeg trenger.
Så sier hun: De er så fine i den alderen bare vent til de kommer i midten av tenårene..
Min lille hjevel er sterkt inspirert av innleggene her før i dag og vil ha meg til å si: Jeg vet, han er mitt barnebarn.
Sånn bare for å se reaksjonen hennes![]()
Heldigvis har jeg en liten engel også som sier: Tenk deg litt om det er her du pleier å handle, du kan finne på å møte henne igjen...
Yes, det er det!!Nå er det helg, folkens!![]()
Er litt til og fra selvTitter innom så ofte jeg kan![]()
Hihi, hadde vært morsomt å sett reaksjonen hennes da!Jeg har en liten hjevel inni hodet mitt som gir meg rare innfall.
Som for eksempel nå i butikken.
Lille U ligger i babysetet på vognen mens jeg flyr frem og tilbake og henter grønnsakene på handlelisten. En dame begynner å tøyse med U, flott tenker jeg, da blir han underholdt mens jeg finner det jeg trenger.
Så sier hun: De er så fine i den alderen bare vent til de kommer i midten av tenårene..
Min lille hjevel er sterkt inspirert av innleggene her før i dag og vil ha meg til å si: Jeg vet, han er mitt barnebarn.
Sånn bare for å se reaksjonen hennes![]()
Heldigvis har jeg en liten engel også som sier: Tenk deg litt om det er her du pleier å handle, du kan finne på å møte henne igjen...
God dagSvinger innom og sier god dag!![]()
Nå kom mannen nettopp hjem. Minien er syk, så måtte hente han tidligereMå vente til vesla sover, så blir d masse skravling på meg igjen.
Hahaha! Sa du d? Eller greide du å holde deg?![]()
Nei jeg sa det ikke, var bare veldig fristetHihi, hadde vært morsomt å sett reaksjonen hennes da!![]()