Skravletråd august

skjønner det godt! :p satt å pumpa som en gud for å prøve å bli kvitt den, men til ingen nytte da det var bakterielt, så måtte nok ha medisin for det og :/ men de hjalp heldigvis fort slik at formen er god igjen :)

Ikke lett å skal ta vare på baby når en våkner på natta å spør samboer hvor i guds navn jeg er henne og hvilken dag det er. Feber <3 :p
Da er jeg tilbake igjen.
Fikk bare for det meste halvsovet.
Stakkars eldsten, han hoster så stygt, og det holdt meg våken :(

Nå skal jeg bare få meg lunsj, hva skal jeg spise i dag tro, så skifte på lille U før vi drar og handler.
Nei uff

Velkommen tilbake :)

Huff :( Føler med deg! Det er ikke lett
Sovnet 1 time før i natt, men tenkte å sjekke tempen på jenta mi og gå ut litt senere idag. Har hun feber venter vi, for ellers får hun høyere temp :o

Hei jenter ! :D

Har kjørt samboeren på jobb. Så nå inntar jeg frokost nr 2 ;) Så blir det lunsj date med 2 kolleger kl.12-16, så tenkte jeg å stikke innom å se om de har jo vi trenger til babyen I magen på et senter som jeg fikk gavekort på i babyshower og så blir det å hente gubben. Fikse mat og evt male og styre på barnerommet ;) Der da?

Blir en fin dag, det. :)
Her har jeg ingen planer. :D

Idag starter husvasken... Aldri noe gøy :p

Så heldig du er, jeg få som regel dårlige sanger fra barneTV på hjernen jeg
Hehe! Akkurat nå går det i den derre nye sangen til Langemann. Den er kjempefin! Og når guttungen får velge musikk så står den ofte på repeat her:) Godt jeg har barnet å skylde på for å høre på Sabeltann musikk:)
Men ja.. Får ofte sånne slitsomme barnetv sanger på hjernen og!

Dere skal i helgen da? :)

Back
Topp