Skravletråd august

Det var ikke snilt gjort! Har sagt til mannen at han ikke får lov til å kjøpe sjokolade til meg.... men han gjør det like vel:( kanskje han prøver å feite meg opp?
Uff av meg, de gjør det jammen ikke lett for oss når man prøver å gå ned noen kilo. Har selv en mann som ikke har bunn, men han er så slank og fin uansett. Jeg legger på meg av å lukte på sjokolade. :p

Uff av meg, de gjør det jammen ikke lett for oss når man prøver å gå ned noen kilo. Har selv en mann som ikke har bunn, men han er så slank og fin uansett. Jeg legger på meg av å lukte på sjokolade. :p
Det gjør jeg og:( i tillegg så spiser jeg massse sjokolade. Hører nesten at jeg vokser i bredden.. ha ha

Kan ikke gjøre mer enn det! Nå har ikke jeg fått med meg hele historien din, men et barn til er vel ikke helt utenfor rekkevidde?
Ja absolutt ❤️ sliter med å beholde når jeg blir gravid. Vært gravid 4 ganger på 11 1/2 mnd

Var det meg eller deg du beskrev nå :p
Hater at jeg legger på meg så himla lett!!

Ja absolutt ❤️ sliter med å beholde når jeg blir gravid. Vært gravid 4 ganger på 11 1/2 mnd
Så bra! Uff, kan ikke forestille meg hvordan det er. Håper dere får den hjelpa dere trenger til å få spiren til å klore seg fast i ni mnd! ❤

Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad :) . Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in :)
Godt det finnes gode mennesker :)

Nei, nå gir jeg opp mer innlegg i dag.

God natt, damer!

Det gjør jeg og:( i tillegg så spiser jeg massse sjokolade. Hører nesten at jeg vokser i bredden.. ha ha
Haha, følelsen man får når man hører fettcellene doble seg! :p
Nei, er mye verre å slutte med snop enn det er å slutte å røyke. Mye verre!

Haha, følelsen man får når man hører fettcellene doble seg! :p
Nei, er mye verre å slutte med snop enn det er å slutte å røyke. Mye verre!
Har aldri røykt, så det vet jeg ikke. Kan ikke noen finne opp en sjokolade som smaker godt uten kalorier?

Back
Topp