Hvordan gjør du for å fikse det? noen måter å få det mykt igjenn på?? 
HATER TØRRE KLÆR ...
HATER TØRRE KLÆR ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør dem våte?
Jeg lurer litt på det samme...
Mener du stive? Jeg foretrekker klærne våre tørre, ikke våte
Signerer denne! Tørketrommel er billig tøymyknerHar du tørketrommel? Blir ikke stivt om du tørker der.![]()
hahaha herligland daja altså jeg sier at klær er tørre om de ikke er myke har alltid gjort det. andre sier kanskje di er stive? ikke veit jeg
Har nettopp arvet en pose med tøy til minste jenta... veldig fine klær da .. men noen virka veldig ja dere kalte det stive? eller det motsatte av mykt ( vil ikke ha en feil ordbruk diskusjon her altså) Satt de nå ihvertfall i maskinen med masse tøymykner så håper det blir bedre
![]()
Nei jeg har ikke det gitt.. men ønsker meg det noe veldigÅja, ser nå at folk har tipset om tørketrommel.Det har jeg utrolig lyst på!
Mener du stive? Jeg foretrekker klærne våre tørre, ikke våte
Nei jeg har ikke det gitt.. men ønsker meg det noe veldigMen uansett tørt eller stivt.. jeg vil ha tøyet mitt mykt
så ut som det hjalp litt å vaske det med masse tøymykner.. mitt tøy pleier å bli stivt som dere sier når jeg har glemt tøymykner noe jeg aldrig glemmer.. men dette er arvetøy til snuppelura mi jeg vil ha mykt igjenn...
![]()
Jeg "tør" ikke bruke tøymykner pga tre folk her i hus, deriblant meg, som må være litt forsiktig med sånt.Dessuten leste jeg at tøymykner ikke gjør tøyet mykt. Men ikke vet jeg. Jeg husker bare at mens vi brukte tøymykner merket jeg ikke forskjell når vasken var med eller uten.
Kan bruke eddik som tøymykner da, det har samme effekt bare at det vil lukte friskere i stedet for parfymert (og det kan fjerne lukt som ellers bare ville blitt overlappet med skyllemiddel), og det er billigere.Bare ikke ta for mye, så eddiklukta sitter igjen, men den fordamper lett. Eddiken løser også opp kalk som kan hope seg opp, og det kan være med på å gjøre klær stivere.
Helt vanlig eddik, liksom?![]()