Veldig! Har du noen planer for dagen utenom å slappe av da?Ja, det har jeg god tro på
Viktig å holde seg i bevegelse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig! Har du noen planer for dagen utenom å slappe av da?Ja, det har jeg god tro på
Viktig å holde seg i bevegelse![]()
Tenkte jeg skulle få brettet litt klær og satt på en maskin. Blir nok etter middagVeldig! Har du noen planer for dagen utenom å slappe av da?
Må legge telefonen til lading straks, så tenkte jeg samtidig skulle sette meg ned med en bunke regninger og få lagt dem inn som avtalegiro. Nettopp bytta bank, og gamle banken klarte å slette alle avtalene. Ikke at det var så mange, men må gjøres. Hater å få regninger, iallefall i posten.Tenkte jeg skulle få brettet litt klær og satt på en maskin. Blir nok etter middag
Enn der?
Må lade her også før kvelden, men drøyer litt til.Må legge telefonen til lading straks, så tenkte jeg samtidig skulle sette meg ned med en bunke regninger og få lagt dem inn som avtalegiro. Nettopp bytta bank, og gamle banken klarte å slette alle avtalene. Ikke at det var så mange, men må gjøres. Hater å få regninger, iallefall i posten.![]()
Så braHurra, over 1500 innlegg!da er det bare å gønne på mot 2222, men blir fornøyd nå uansett!
![]()
Min er nede på 22% nå , og er noe som skjer når den kommer under 15. Da tappes den 10 ganger så fort!Må lade her også før kvelden, men drøyer litt til.
Okei. Ja, må gjøres det også.
Enklere med regninger som kommer rett i nettbanken![]()
Yes, nå kan jeg lade den med god samvittighet og ta en pause frem til kvelden!Så bra
Kan bare roe ned litt nå da, går nok fort til 2222![]()
Ja, det går fortere på slutten. Er under 20 % her også, så kan ikke vente for lenge.Min er nede på 22% nå , og er noe som skjer når den kommer under 15. Da tappes den 10 ganger så fort!
Høres ut som en god planYes, nå kan jeg lade den med god samvittighet og ta en pause frem til kvelden!![]()
FlinkHurra, over 1500 innlegg!da er det bare å gønne på mot 2222, men blir fornøyd nå uansett!
![]()
Ble oppdatert for 30 min sidenFlinkNettopp oppdatert?
Akkurat som bensintanken på bilen!Ja, det går fortere på slutten. Er under 20 % her også, så kan ikke vente for lenge.
Jupp, ha en fin dag enn så lenge!Høres ut som en god plan![]()
Var oppdatering rundt klokken 14!FlinkNettopp oppdatert?
Du ogsåJupp, ha en fin dag enn så lenge!![]()
Takk for det!Du også![]()
Må sjekke jeg ogBle oppdatert for 30 min siden![]()
Håper du blir kløfri fort. Kløe er bare helt grusomt![]()