Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Hurra for nyvasket bebisYaaay, nå har jeg bada baby
Endelig...han sover jo hver gang jeg har tenkt å gjøre det..
Er så herligJeg vet jo at det er sant, men klarer ikke å ta det til meg enda ! Haha, blir nok ikke realistisk før vi har vært på ul og magen begynner å vokseHelt rart, trodde ikke dette kom til å skje noen gang
![]()
Uff daNå har jeg smutt hender og føtter med kortison og brulidine, og lagt meg under dyna. Håper jeg våkner kløfri i morgen tidlighehe
Sov godt og drøm søtt![]()
Jeg skal på cafe med ei venninne i dag . I morgen skal jeg ha venninekveldGod morgen.
Jeg skal på jobb i dag og i morgen. To planleggingsdager i barnehagen. Du da?
Det er planen det! Bare den holder seg der! Tar ikke det for gitt etter denne sommeren her...Du får nyte sola når du kommer hjem
Så kjekt da. Hørtes mer fristende ut enn planleggingsdager... Kos deg på kafeJeg skal på cafe med ei venninne i dag . I morgen skal jeg ha venninekveld
Slik at vi som har barn der får logistikkproblemerGod morgen.
Jeg skal på jobb i dag og i morgen. To planleggingsdager i barnehagen. Du da?
Slik at vi som har barn der får logistikkproblemer![]()
Jepp, deilig å bli kvitt regninger ogsåJa... Var det da..... Flere tusen forsvinner med en gang, men deilig for det...![]()
Hihi...da får du kjøpe litt av hvertÅååh, jeg har så lyst å kjøpe ting til mini på nett!Haha, har fått shoppingabstinenser...
Men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe, jo..
Natten gikk fint heldigvisÅ nei, håper han holder seg frisk!
Som jeg skrev i går jo, men jeg liker ikke legge meg med ulåst dør, og han har ikke nøkkel (eller mobil eller noe annet enn seg selv og ei flaske vann) på trening. Trening er 5 min gange hjemmefra.Kunne du ikke legge deg uten han?![]()
God morgen til deg og alle jentene her inne.God morgen alle sammen
Planer for dagen?
God morgen.God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Da får dy nyte den i morgenDet er planen det! Bare den holder seg der! Tar ikke det for gitt etter denne sommeren her...
Planleggingsdager kan være spennende det.Så kjekt da. Hørtes mer fristende ut enn planleggingsdager... Kos deg på kafe![]()
Lykke til hos tannlegenGod morgen til deg og alle jentene her inne.
I dag skal jeg til tannlegen og en tur innom jobben på besøk
Hva skal du?
Ufyselig å legge seg sulten da?!Jepp...Jaja, jeg kom meg gjennom kvelden.
Har lagt meg, men er sulten...
![]()