Det samme gamle for deg er eksotisk for megJepp, går litt for ofte i det samme gamle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme gamle for deg er eksotisk for megJepp, går litt for ofte i det samme gamle
De gjør selvfølgelig det.Såpass ja! Jeg er nok ikke så pass til testikler at jeg føler jeg kan bru så mye på det da. Men den kommer vel i mindre poser??
Sikkert lurtDe ska gjøres imon her i Norge så får eg melda de på ambassaden og .
Blir nok ikke før neste sommer at vi kommer oss nordover igjenDe gjør selvfølgelig det.
Kommer i standart 200g poser.
Er jo bare for deg å ta en tur innom
Å ja, da hadde vi jo ikke rukket det uansettVar bare et par timer før vi kjørte videre![]()
Der skjønner jeg du gjørSynes jeg også
Usikker på når mannen kommer hjem, nemlig, han snakket om mesteparten av a-lagstreninga og så litt av old boys (mest for å slippe løpetrening med a laget?) han gikk klokka sju, men når han er tilbake aner jeg ikke. Og å evt ligge vondt i badekaret og ikke komme meg utav frister ikkje, så jeg dropper det.
Skjønner den. Sjelden man finner mye tilbud på det. Det ble rundt 3000 kroner dyrere mener jeg. Ble oppdaget før bestilling ble sendt inn, men da hadde vi jo vært der ganske lenge og fått forespeilet en pris. Fikk gratis frakt og levering som plaster på såret da![]()
Har ikke det, viHøres slitsomt ut
Ingen som kan avlaste deg litt med barn eller noe?
Å ja sånn å forståOm hvor Musemor var![]()
Ja, det var veldig greitBra dere fikk litt plaster da![]()
Det er helt sant!Kommer bare an på hvem man snakker svada med![]()
Får mye å gjøre daKlart vi gjørmå jo holde styr på folket her!
Jepp, 300 meter unna sjøenAha! Mot havet?
Må legge ut bilde når den kommerSatser på det. Samboer var ikke helt med på prisen da, men det hadde han ikke vært uansett tror jeghehe
Panama Moule heter stoffet og fargen. Brun nyanse, men ikke veldig mørk![]()
Det er veldig moroEr det ikke moro?!![]()
Haha, ikke testikler men TEDRIKKER!

Ja det er bra detEndelig litt fart og spenning![]()
10 poeng til deg kjæreFisk da med andre ord![]()