Merker detHar kommet seg nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker detHar kommet seg nå da![]()
God bedring til lilleTusen takkHun sover tungt nå, så håper hun sover det av seg
![]()
Har du ikke noe frukt eller bær da?
Høres slitsomt utHåper også jeg blir frisk snart.
Har også hatt en del å gjøre, og som vanlig minimalt med søvn..
Hvilken røde tråd?!Får ikke med meg den røde tråden her![]()
Lenge siden jeg har trent nå og sliter litt med ryggen for tida. Derfor blir det vanngym fremoverHvordan og hva trener du da?![]()
Ble 19 et eller annet. Husker ikke nøyaktig. Syntes ikke det var så ille for en ordentlig sofa egentlig. Og de modulsofaene vi har sett på er dyrere, men har hatt 20% rabatt.Det hørtes veldig bra ut
Hva ble prisen da?
Ble noe dyrere en vi hadde tenkt her også, da hjørnet til sofaen ikke hadde blitt med i bestillingen![]()
Så kjedelig da:/Jo... Men vil ikke ha dét.Dessuten går det ikke over selv om jeg spiser noe for å døyve det. Sykt irriterende.
Nå har jeg spist litt granola, tacochips og drukket litt brus. Vil fortsatt ha noe.![]()
Samme herHar så vanvittig søtsug!!Eller saltsug... Vil ha noe godt!
Og det liker viMerker det![]()
Og er overraskende god.Det hørtes veldig spesielt ut ja!
Sikkert lurt å begrense det litt mens man ammer, jaHadde litt effekt ja
Så får vel drikke mindre av denslags![]()
![]()
Koldtbord er knall daBlir nok noe koldtbord greier sikkertmå høre med mamma
skal ha det hjemme hos dem
![]()
Såpass ja! Jeg er nok ikke så pass til testikler at jeg føler jeg kan bru så mye på det da. Men den kommer vel i mindre poser??Og er overraskende god.
Sist jeg bestilte kjøpte jeg en STOOOR pose (1,8 kg).
Den koster kr 9xx,- og det er gratis frakt over kr 1.000,- så jeg puttet den oppi handlekurven av ren nysgjerrighet
Enkelt og godtBle veldig enkelt: poteter og salat![]()
Det var aldeles ikke meningenMå ikke skremme folk sånn![]()
![]()
Og er overraskende god.
Sist jeg bestilte kjøpte jeg en STOOOR pose (1,8 kg).
Den koster kr 9xx,- og det er gratis frakt over kr 1.000,- så jeg puttet den oppi handlekurven av ren nysgjerrighet
Haha, ikke testikler men TEDRIKKER!Såpass ja! Jeg er nok ikke så pass til testikler at jeg føler jeg kan bru så mye på det da. Men den kommer vel i mindre poser??
Musemor som var savnetHvem etterlyses?![]()
Skjønner den. Sjelden man finner mye tilbud på det. Det ble rundt 3000 kroner dyrere mener jeg. Ble oppdaget før bestilling ble sendt inn, men da hadde vi jo vært der ganske lenge og fått forespeilet en pris. Fikk gratis frakt og levering som plaster på såret daBle 19 et eller annet. Husker ikke nøyaktig. Syntes ikke det var så ille for en ordentlig sofa egentlig. Og de modulsofaene vi har sett på er dyrere, men har hatt 20% rabatt.
Denne typen er helt ny, så det tar nok en stund før den kommer på salg.
Kjedelig når slikt skjer dable det veldig mye dyrere da?
Er det det store kosehjørnet dere har?![]()