Forlater dere gråtende.....

Huff å titti, for ei behandling! Jeg ville tatt til meg de gode rådene du får her å ikke gitt meg med det første. Ønsker deg uendelig masse lykke til å håper at det ender med lykke tross dette:Heartred
 
Jeg krysser fingrene for at hcg stiger enda får svar i morgen om dagens hcg
 
Enig her med de over. Du kan be fastlegen din henvise deg til ny ul om en uke. Det kan GODT være du er kortere på veg. Forklar fastlegen situasjonen, så får du helt sikkert bedre oppfølging. Kjenner jeg blir sint på dine vegne! Krysser fingrene for positiv glede for deg. Ikke gi opp håpet enda <3
 
Så trist, og jeg får så vondt inni meg av deg. fikk samme beskjed selv før jeg fikk sønnen min. Er en så brutal beskjed, uansett hvordan de hadde fortalt meg det tror jeg fortsatt jeg hadde blitt like trist. Alt er så klinisk for dem, slik skjer osv. Men for oss er det alt annet enn det. Men å gi deg en pille så fort er rett å slett provoserende! jeg hadde blitt rasende.

Føler med deg! håper i det lengste de ikke har rett
 
Dette hørtes voldsomt ut!! Få deg en ul time hos noen andre, noe privat!
 
Magen min er ikke oppblåst lengere og jeg føler det litt rart i magen.har en følelse av at det faktisk går gale veien nå.men ikke ondt i magen eller blødning.skal ta ny hcg måling i morgen.så får man høre lørdagen om hva som skjer med den lille i magen.
 
Nei.har ikke hørt noe i dag.men skal til sykehuset i morgen å ta enda en hcg....vet ikke om jeg er rar i magen pga at jeg har spist lite i dag og går å bekymrer meg.
 
Uff, kjenner godt til hvordan det er å gå rundt å bekymre seg. Ikke er det bra for kropp og hode heller.
Krysser fingre for at de tok feil!
 
Hvordan går det med deg?
 
Jeg var på sykehuset i dag.å.målte hcg på nytt.får svar i.morgen.hadde store mage smerter jeg våknet av tidlig i morrest.men di varte bare noen minutter.da jeg tisset gikk di bort.det er slitsomt å gå slik å ikke vite noen ting.
 
Jeg var på sykehuset i dag.å.målte hcg på nytt.får svar i.morgen.hadde store mage smerter jeg våknet av tidlig i morrest.men di varte bare noen minutter.da jeg tisset gikk di bort.det er slitsomt å gå slik å ikke vite noen ting.
Fikk du svar på hcg-en du tok sist? Fikk du ny ul? Håper du får gode nyheter ♡♡
 
Back
Topp