Haha, uff, klarer du enda spise den?Men hallo måkke kimse av torosuppaeneste jeg spiste i et år omtrendt som tenåring. Riktignok syk som få av anoreksi, men dæsken den suppa er god!
![]()
Er igrunnen litt undervurdert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, uff, klarer du enda spise den?Men hallo måkke kimse av torosuppaeneste jeg spiste i et år omtrendt som tenåring. Riktignok syk som få av anoreksi, men dæsken den suppa er god!
![]()
Haha, funker det!Her ble det ostesmørbrød i dag![]()
Juhuu, gratulerer!
Derav, hun nekter.Ja, får se hva fantasien strekker til. Lillesøster er ikke veldig glad i hverken karbonader eller kylling, nemlig
Her ble det grilla laks og grønnsaker![]()
Nam! Laks! Flink mannAha. Gratulerer med det![]()
takke takk! Fremdeles morro! Men Begynner å regne litt på vinnersjansene mine og tenker at to ganger på rad skal holde hardt!Juhuu, gratulerer!
Haha ja etter fem års pause caHaha, uff, klarer du enda spise den?
Er igrunnen litt undervurdert!
Tusen takkGod bedring til frøkna![]()
Haha, sjansen er vel like stor uansett?takke takk! Fremdeles morro! Men Begynner å regne litt på vinnersjansene mine og tenker at to ganger på rad skal holde hardt!
Haha ja etter fem års pause canam nam!
Stakar lilleHer kjennes det ut som feberen har kommet på besøkstakkars lille snuppa mi!
Så fin!
Grei nødløsning detDerav, hun nekter.
Det ble karbonade på skive med salat og tomat til meg. Og skive med kjøttpålegg og tomat til hennes.
Mannen har ikke spist
JeppDa vet jeg hvem - A er, og det kom som ett sjokk :O flere som ser pretty little liars?![]()
Joda men du vet denna sjebnen følger med vettu og peker på meg og bare "no bilstol for You my friend!"Haha, sjansen er vel like stor uansett?![]()
Ja kjempe altså! Og det blir et svært leketeppe! Genialt!Så fin!
Yes laks er godtNam! Laks! Flink mann
Tusen takk, det var veldig gøy!
Da ble jeg for senNei nå er det desverre tomt![]()
Skjebnen følger garantert med ja. Du burde egentlig stå over denne runda!Joda men du vet denna sjebnen følger med vettu og peker på meg og bare "no bilstol for You my friend!"
Ja kjempe altså! Og det blir et svært leketeppe! Genialt!![]()
Ja, det er det beste. Er heldigvis bedre nåUff da..da er det best å slappe av litt![]()
Jepp, så blir de litt bedre når man bruker stekepanneHaha, funker det!![]()
sesong 6 episode 10Jepplangt er du kommet?