Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligSykkeltur med kengubarnet
Å har du sånn samvittighet og du a!Har tørketrommel vi også, men får litt dårlig samvittighet av å bruke det når det er varmt og brisete.
Men ja, tørkestativ er noe skikkelig herk!!
Borti skogen herSå koselighvor går turen ?
Så lurt! Vandrende bibliotek!Han bytta bøker i bøker å er superhappy
Tihi ja, alt man skal kjenne på.Å har du sånn samvittighet og du a!![]()
He he. Greit å få bytta det han har fra førSå lurt! Vandrende bibliotek!![]()
Jepp!Tihi ja, alt man skal kjenne på.![]()
Jepp, lite vits å ha flere bøker av samme!He he. Greit å få bytta det han har fra før
Haha, høres ut som meg. Stakkars grønn.Jepp!jeg kan ikke spise non stop for jeg syns så synd på de fargene det blir igjen flest av.
Gud forby at det kun blir igjen en av en farge.
Har gitt opp sommerklær jegSå bra
Satser på at vi ser sola igjen snart her også. Vil bruke sommerklær litt før høsten er i full gang![]()
Skal dere ha mange faddere?Åja dasåskal rundt omkring å snakke med faddere til dåpen
![]()
Så moroKjøpte meg ny kjole jegå en topp
Ja uff! Og da hender det jeg sier unnskyld til den grønne før jeg spiser den i et veldig hardt gnæfs, så den skal dø momentant.Haha, høres ut som meg. Stakkars grønn.![]()
Det er helt santJepp, lite vits å ha flere bøker av samme!
Og når man kakker opp egg, så er det viktig å gi kyllingen tid til å dukke!Ja uff! Og da hender det jeg sier unnskyld til den grønne før jeg spiser den i et veldig hardt gnæfs, så den skal dø momentant.
Haha, å nei! Nå kommer jeg til å tenke på det og!Og når man kakker opp egg, så er det viktig å gi kyllingen tid til å dukke!
Alt man skal måtte tenke på! Gråter også en liten skvett og unnskylder når jeg må dyppe kylling i egg. Så utrolig morbid.Haha, å nei! Nå kommer jeg til å tenke på det og!![]()
Der er jeg enig!!! Også blir jeg oppløftet av å smelte smør og helle på melk. De møtes liksom igjen!Alt man skal måtte tenke på! Gråter også en liten skvett og unnskylder når jeg må dyppe kylling i egg. Så utrolig morbid.![]()
Haha, ja det er en veldig fin tanke!Der er jeg enig!!! Også blir jeg oppløftet av å smelte smør og helle på melk. De møtes liksom igjen!![]()