Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Husarbeid. Guri så kjedelig!Hva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husarbeid. Guri så kjedelig!Hva skal dere i dag?
HeiHeisannvært i kirken ang dåpssamtale i dag
nå gleder jeg meg til dåp
![]()
Jøje meg, for en jobbLitt av en drit jobb å maskere sprinkelsenga... Jaja, sånn er det når man så absolutt skal ha en egen stil på senga![]()
![]()
Så nå kan du spise sjokkis igjen?!D holdt med den ene gangen foreløpig. Men må nok igjennom noen runder igjen snart![]()
Så nå kan du spise sjokkis igjen?!![]()
Åååå, all denne sjokkiapratenJa da! Har spist sjokkis som en helt jeg![]()
Jeg er strålende fornøydGanske normalt for tida det:/
Jeg bommet litt på været i dag også her![]()
Er ikke hjemme fra jobb før kl 2030 så da blir det sofaPlaner for kvelden ?![]()
Hoho, det vil jeg troJa da! Har spist sjokkis som en helt jeg![]()
Tørkestativ er ca forferdelig!Haha, fantastisk!
Egentlig perfekt tørkevær ute idag, men tørkestativet står på gjesterommet. Og det er veldig uhåndterlig.![]()
Så braJeg er strålende fornøyd![]()
Åja dasåEr ikke hjemme fra jobb før kl 2030 så da blir det sofa
Du da?
Nei er ikke detHeiikke lenge igjen nå!
Skulle bytte bursdagsgaverEr det shopping på gang?
Sykkeltur med kengubarnetPlaner for kvelden ?![]()
Flink du er! Jeg hadde antagelig gitt blaffen når jeg var halvveis, og heller bare vært veldig forsiktig når jeg malte.Litt av en drit jobb å maskere sprinkelsenga... Jaja, sånn er det når man så absolutt skal ha en egen stil på senga![]()
![]()
Har tørketrommel vi også, men får litt dårlig samvittighet av å bruke det når det er varmt og brisete.Tørkestativ er ca forferdelig!kjører tørketrommel her. Skal bare litt først
![]()
Åh, så koselig! Håper det ble noe fint noe!Skulle bytte bursdagsgaver
Han bytta bøker i bøker å er superhappyÅh, så koselig! Håper det ble noe fint noe!![]()