Så braGod ettermiddag
Hatt en flott dag på jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braGod ettermiddag
Hatt en flott dag på jobb!
Hva er det?Vi skal ha surprisemiddag i dag
JaEllers finnes det mye annet å sende de på også
Hvor har du vært?Hva skjer damer ?Nå har jeg ikke skravlet her inne på altfor mange dager !
Ikke sikkert barna blir det daJamen jeg er glad i fotball selv
![]()
Uff da. God bedringHer kjennes det ut som feberen har kommet på besøkstakkars lille snuppa mi!
Men det vet jeg jo ikkeHva er det?![]()
Haha å ja sånn bokstavelig talt ja! Mannen som kjøper?Men det vet jeg jo ikke![]()
Nei nå er det desverre tomtEr det fortsatt mer igjen?![]()
Uff da..da er det best å slappe av littJeg hadde vondt i hodet, så da ble det litt roligere :/
God bedring til frøknaDa sover jenta mi og håper feberen snart er bortelage enkel middag idag
![]()
Vant du den eller kjøpt?
Ja var det i dagHaha å ja sånn bokstavelig talt ja! Mannen som kjøper?
Vant den i Topp 100 JuliVant du den eller kjøpt?
Her også. Ikke overraskende ble det kjøttboller og potetstappe. Skjer med å ikke spandere en liten grønnsak i det minste?Ja var det i dag![]()
Aha. Gratulerer med detVant den i Topp 100 Juli![]()
Her ble det grilla laks og grønnsakerHer også. Ikke overraskende ble det kjøttboller og potetstappe. Skjer med å ikke spandere en liten grønnsak i det minste?![]()
Haha, godt han har folk under seg til å hjelpe!Haha funket godt det! Han hadde en dårlig dag og trengte en del hjelp med print på morgenenhan er elendig på tekniske ting. Ikke f om han klarer å stille inn dokumenter på A3. Haha!