HCG nivå uke 10!?

Har lest og hørt akkurat det samme som deg, men når jeg tok det opp med legen att jeg heller ville bli henvist til ul sa hun att det bare var tull det du leste på nette! Hcg ville stige opp til uke 12/14 men etter uke 10 ville den stige mye mindre en den ville gjort i uke 8... :confused: så får se hva beskjeden sier på fredag, vist den da va sunket skulle hun vurdere og henvise meg til en ul time! TRAGISK.... :-(

Høres ikke ut som den legen din er noen ekspert. Det kan fortsette å stige opp mot uke 12 ja, men det er veldig individuelt hvordan HCG oppfører seg etter uke 6. Det sa gynekologen til meg. Du får nesten håpe på at den har sunket så du får UL og får bekreftet at alt er bra...!
 
Han e ein ao de beste gynekolog so han hadde fult men eg sa at siste gong so mista eg i veke 20 og då fekk eg time me ein gong, men han meinte nok at de e litt feil å ta hcg når vi e 11 snart 12 veke på vei:/ Skal holde deg oppdatert;)
 
Ååå ok:) eg bestilte sjølv ul no kl 14.45! Eg er sooo stressa og redd no:(

Så bra du fikk komme så kjapt, så slipper du å gå så lenge å være usikker. Jeg var nesten sikker på MA da jeg ble sendt på UL. Hadde hatt blødning og HCG steg veldig sakte, har også hatt veldig lite tydelige graviditetssymptomer. Nervøsiteten ble verre og verre når det nærmet seg UL. Jeg snakket til mannen min som om håpet var ute og var forberedt på at det bare var å få utskrapning med en gang. Gleden var desto større da legen fant en spire på 6,1 mm med et bankende hjerte.

Ønsker deg masse lykke til! Det er fortsatt håp!
 
Så bra du fikk komme så kjapt, så slipper du å gå så lenge å være usikker. Jeg var nesten sikker på MA da jeg ble sendt på UL. Hadde hatt blødning og HCG steg veldig sakte, har også hatt veldig lite tydelige graviditetssymptomer. Nervøsiteten ble verre og verre når det nærmet seg UL. Jeg snakket til mannen min som om håpet var ute og var forberedt på at det bare var å få utskrapning med en gang. Gleden var desto større da legen fant en spire på 6,1 mm med et bankende hjerte.

Ønsker deg masse lykke til! Det er fortsatt håp!
So fint å høyre at de fant ei bankande hkarye:) eg forklarte alt so sjølv om han hadde ik ledig time men han sa at om de e alt ok so går de veldig fort me undersøkelsen; ) Eg kasta opp og har veldig ømme puppa so eg har litt symptomer men likavel:/ Tusen takk:) Holder dåkke oppdatert ;)
 
Så bra du fikk komme så kjapt, så slipper du å gå så lenge å være usikker. Jeg var nesten sikker på MA da jeg ble sendt på UL. Hadde hatt blødning og HCG steg veldig sakte, har også hatt veldig lite tydelige graviditetssymptomer. Nervøsiteten ble verre og verre når det nærmet seg UL. Jeg snakket til mannen min som om håpet var ute og var forberedt på at det bare var å få utskrapning med en gang. Gleden var desto større da legen fant en spire på 6,1 mm med et bankende hjerte.

Ønsker deg masse lykke til! Det er fortsatt håp!
Får du time så fort? :-O lurer på og gjøre det samme.. men kan vente på svar først.. gir du en update om hvordan det går då? :)


Liten oppdatering fra meg:p Eg ringte ein gong til legekontoret og fekk beskjed at de ser ik so bra ut, at hcg har gått ned og fekk beskjed at legen skal ringe og snk me meg:/ Men so va eg på ul og der fekk eg sett ei bankande hjarte ❤ Han meinte at de va ik vits å måle hcg, siden kan gi feil "tolking". Offff ko letta eg blei! Tårene berre trillte og fekk roa meg litt ned:/ For ein dag! Og btw eg blei flytta me to daga framover:)
 
Liten oppdatering fra meg:p Eg ringte ein gong til legekontoret og fekk beskjed at de ser ik so bra ut, at hcg har gått ned og fekk beskjed at legen skal ringe og snk me meg:/ Men so va eg på ul og der fekk eg sett ei bankande hjarte ❤ Han meinte at de va ik vits å måle hcg, siden kan gi feil "tolking". Offff ko letta eg blei! Tårene berre trillte og fekk roa meg litt ned:/ For ein dag! Og btw eg blei flytta me to daga framover:)

Kjempebra! Nå kan du bare senke skuldrene og glede deg :)
 
Liten oppdatering fra meg:p Eg ringte ein gong til legekontoret og fekk beskjed at de ser ik so bra ut, at hcg har gått ned og fekk beskjed at legen skal ringe og snk me meg:/ Men so va eg på ul og der fekk eg sett ei bankande hjarte ❤ Han meinte at de va ik vits å måle hcg, siden kan gi feil "tolking". Offff ko letta eg blei! Tårene berre trillte og fekk roa meg litt ned:/ For ein dag! Og btw eg blei flytta me to daga framover:)
Så bra! :-D tror jeg ringer til volvat og får en time til privat ul jeg også, vist det ser dårlig ut på hcg i morgen!
 
Back
Topp