Tror jammen det blir det her og!Jeg tar natta nå hvertfall![]()
Sove godt dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jammen det blir det her og!Jeg tar natta nå hvertfall![]()
Oh yes, all store sjeler funker best på nattestid vet du!Du din lille poet så sein på kvelden!
Ja kr sand ligger vel ganske likt pr kvm som Drammen har jeg fått inntrykk av. Det stiger helt sykt så greit å være på boligmarkedet! Vi venter på at vi får enda litt bedre takst så vi har mer verdi i leiligheten og dermed har mer egenkapital!så prisen må gjerne øke mens vi venter
![]()
Typisk! Bra du holder utKan se sånn ut! Jeg holder ut litt til![]()
God nattJeg tar natta nå hvertfall![]()
Kjedelig at det er så sykt stor forskjell på huspriseneHer på Sørlandet er det jo latterlig billig med hus, iallefall i forhold til Rogaland. Krever at man ikke bor midt i kristiansand da, der er det jo ganske dyrt. Men for det vi ga for huset vårt nå, hadde vi ikke engang fått en ettroms for i stavanger. Hadde fått en liten blokkleilighet i utkanstrøket på Jæren, men ikke noe mer.
Man blir fort godt vandt! Og er ikke kvm det kommer an på, er mange lure løsninger.it's not the size of the boat, it's the motion of the ocean!
jentungen! Haha! Først reagerte jeg ikke på det en gangOh yes, all store sjeler funker best på nattestid vet du!
Veldig kjekk måte å spare på da. Satser dere på å flytte før jentungen kommer da? Eller tar dere der mer i en 5 års plan?
(Hvis jeg plutselig ikke svarer, så sover jeg med mobilen i hånda)
Ja littebitt til bareTypisk! Bra du holder ut![]()
Ja, er litt urettferdig igrunnen! :OKjedelig at det er så sykt stor forskjell på husprisene
Hihi, føltes nok veldig naturlig ja.jentungen! Haha! Først reagerte jeg ikke på det en gang
Ett-to års planvi mangler 200 000 for å få skikkelig fint hus, men vi kan leve med 100 000 mer og heller flytte en gang til også
hadde lilleH på rommet vårt i 8 mnd så skal nok løste et år med nye bebbis. Eller Jentungen
![]()
Fikse på soverommet og kjøpe en lekebil til minienJa littebitt til bare
Planer i morgen?
I allefall når lønningene stortsett er like. Men skjønner jo at det må være slik.Ja, er litt urettferdig igrunnen! :O
Godt nattBukker under jeg! Øya ble så tungesove søtt!
God kveldGod kveld ! Hadde visst fullt opp i dag jeg
Hva skjer ?God kveld![]()
Skal snart legge meg, har mamma på overnattingVi har nettopp kommet hjem![]()
Hva skjer hos deg?
God nattSkal snart legge meg, har mamma på overnatting