He he er det ikke sånn det er daJa, ble veldig fornøyd! Og tenkte litt spnn "hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det før?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he er det ikke sånn det er daJa, ble veldig fornøyd! Og tenkte litt spnn "hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det før?"
Det gikk jo heldigvis dårligIkke hver mnd nei; ) men tenkte det denne mnd
Jepp, har spart det til nåååDen der har du ventet en stund på å få si eller?
Gjorde visst det!Det gikk jo heldigvis dårlig![]()
Bra det daJa, er jo det
Øyet var nesten helt fint idag, så hun sa ikke så mye. Var nok bare tette tårekanaler,var helt vanlig så lenge øyet ikke blir rødt![]()
Ikke her heller, men spiser inneÅ det er godt, det.
Er ikke grillvær her
Ha ha tenktemeg i grunn detJepp, har spart det til nååå![]()
Det har du all grunn tilJa, må faktisk si meg ganske fornøyd med meg selv;D
eller når folk legger en ny ledning som tåler mindre enn sikringen. Da begynner det faktisk å brenne i veggene før sikringen slår ut. Nei, det er skumle greierskjønner du ikke det? Helt ærlig? Det er faktisk ikke alle som har penger til en elektriket
Deilig å komme over detNærmer med 2.222 med stormskritt nå![]()
Har ikke helt bestemt meg ennå. Kunne gjerne tenkt meg å jobbe som forskerTrives du ikke på jobben?![]()
Det skjønner jeg godtDe fleste dager, ja. Pga "unntakstilstand" som har vart i månedsvis.
Men det kan komme til å endre seg, jeg vil bare først snakke med ham før jeg diskuterer det på nett
Ja, passet bedre idagSå dere tok grillinga i dag i steden? Her blir det seifiletGrilling i mårra. Da er det meldt knallvær
Jippiii!
Det hadde jo vært greitVil gjerne ha han frisk før det
Ja, du har jo fordel der daVi har ikke så veldig mange muligheter på oppsettet egentlig siden vi har så liten stue, men så var det jo litt sånn "hvilket hjørne skal vi ha" osv dahehe
Utrolig mye stoffer å velge mellom ja, og ikke alltid like lett å se fra de små prøvene. Men nå har jeg heldigvis litt erfaring der siden jeg jobber som møbeltapetsering da, men så må jeg jo få med samboer oghehe
Er nesten litt for mye å velge i innimellom![]()
Det hørtes jo fristende ut daTja kanskje det, hadde nok klart å sovne
Ja, alltid koselig med besøk![]()
Skulle jo tro det, er staten liksomHva?? Er det forventet at du jobber også??? Er det ikke nok at du møter opp på jobb liksom???![]()
Kanskje litt for tidlig jaIkke helt ennå nei![]()
Pleier vel å være spnn jaHe he er det ikke sånn det er da