Har dere hatt en flott dag?![]()
Ja, det har vi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere hatt en flott dag?![]()
Da har du litt å gjøre skjønner jeg. Må ikke slite deg helt ut da. Lytt til kroppen dinGir meg om en halvtime. Må levere posten, handle middag, hente unger, lage middag, men mannen kommer også hjem og spiser med oss.
Jeg blør dog jobbe litt i kveld..
Ungene nå jo hentes, og mat nå vi ha. Sånn er det jo bare.Da har du litt å gjøre skjønner jeg. Må ikke slite deg helt ut da. Lytt til kroppen din![]()
Greit å teste om de smaker greit da.Jeg er også sulten nå
Klarer ikke holde meg i 2 timer til.
Kanskje prøvesteke meg ei pannekake da![]()
Ja, det må de jo selvfølgelig. Håper du og mannen finner ut av det i kveldUngene nå jo hentes, og mat nå vi ha. Sånn er det jo bare.
Men grunnet uventede hendelser på mannens jobb skal vi ha en prat om hverdagslogistikk i kveld. Og en god del annet...
Så bra, håper dere blir enig også
Ja, det var utrolig mange farger man kunne velge mellom. Vi hadde bestemt farge på forhånd, men var jammen ulike da også![]()
De gjorde heldigvis det daGreit å teste om de smaker greit da.![]()
Flaks! Nei, nå må jeg dusje! Snakkes!De gjorde heldigvis det da![]()
Ja, det må de jo selvfølgelig. Håper du og mannen finner ut av det i kveld![]()
Ja, oppsettet var greit. Vi har en lang vegg og der har vi selvfølgelig også bygget en lang del.Vi er ganske enige om oppsetter egentlig siden vi har sett mye på det og målt osv, så det skal nok gå greit.
Verre med farge
Jeg syns jo det hadde vært gøy med litt farge på da, men samboer er vel ikke helt enig. Så vil tro det blir noe gråaktig og heller freshe opp med putermen det er jo så mange forskjellige typer stoff å velge og. Ikke bare farge
![]()
Er det du som både leverer og henter i barnehagen nå ?Vi finner vel ut av ting, jeg må bare få vite hvordan han tenker seg dagene sine fremover
På tide med en liten dupp kanskje da?Da hadde svigermor og vørt på besøk, gitt... Da var dagens planer overstått![]()
De fleste dager, ja. Pga "unntakstilstand" som har vart i månedsvis.Er det du som både leverer og henter i barnehagen nå ?
Ja, oppsettet var greit. Vi har en lang vegg og der har vi selvfølgelig også bygget en lang del.
Ja, stoffene måtte vi se litt flere ganger på. Litt vanskelig å forestille seg hvordan det ser ut på en stor sofa, når du bare ser en liten firkant også. Ja, jeg ante ikke at det fantes så mange typer altså![]()
Da hadde svigermor og vørt på besøk, gitt... Da var dagens planer overstått![]()
Koselig med besøk vel?Da hadde svigermor og vørt på besøk, gitt... Da var dagens planer overstått![]()
Det holder vi på med ogJa for vi maler rom å bytter garderobe så alle klærne lugger strødd
Huff da, liker ikke uventet på hans jobb som allerede er så mye...Ungene nå jo hentes, og mat nå vi ha. Sånn er det jo bare.
Men grunnet uventede hendelser på mannens jobb skal vi ha en prat om hverdagslogistikk i kveld. Og en god del annet...
Koselig med besøk vel?
Hva sa hs om øyet til mini forresten?![]()