Skravletråd august

Gir meg om en halvtime. Må levere posten, handle middag, hente unger, lage middag, men mannen kommer også hjem og spiser med oss.

Jeg blør dog jobbe litt i kveld..
Da har du litt å gjøre skjønner jeg. Må ikke slite deg helt ut da. Lytt til kroppen din :)

Da har du litt å gjøre skjønner jeg. Må ikke slite deg helt ut da. Lytt til kroppen din :)
Ungene nå jo hentes, og mat nå vi ha. Sånn er det jo bare.

Men grunnet uventede hendelser på mannens jobb skal vi ha en prat om hverdagslogistikk i kveld. Og en god del annet...

Men grunnet uventede hendelser på mannens jobb skal vi ha en prat om hverdagslogistikk i kveld. Og en god del annet...
Ja, det må de jo selvfølgelig. Håper du og mannen finner ut av det i kveld :)

Så bra, håper dere blir enig også :)
Ja, det var utrolig mange farger man kunne velge mellom. Vi hadde bestemt farge på forhånd, men var jammen ulike da også :p

Vi er ganske enige om oppsetter egentlig siden vi har sett mye på det og målt osv, så det skal nok gå greit.
Verre med farge:p
Jeg syns jo det hadde vært gøy med litt farge på da, men samboer er vel ikke helt enig. Så vil tro det blir noe gråaktig og heller freshe opp med puter;) men det er jo så mange forskjellige typer stoff å velge og. Ikke bare farge:o

Ja, det må de jo selvfølgelig. Håper du og mannen finner ut av det i kveld :)

Vi finner vel ut av ting, jeg må bare få vite hvordan han tenker seg dagene sine fremover

Vi er ganske enige om oppsetter egentlig siden vi har sett mye på det og målt osv, så det skal nok gå greit.
Verre med farge:p
Jeg syns jo det hadde vært gøy med litt farge på da, men samboer er vel ikke helt enig. Så vil tro det blir noe gråaktig og heller freshe opp med puter;) men det er jo så mange forskjellige typer stoff å velge og. Ikke bare farge:o
Ja, oppsettet var greit. Vi har en lang vegg og der har vi selvfølgelig også bygget en lang del.
Ja, stoffene måtte vi se litt flere ganger på. Litt vanskelig å forestille seg hvordan det ser ut på en stor sofa, når du bare ser en liten firkant også. Ja, jeg ante ikke at det fantes så mange typer altså :eek:

Vi finner vel ut av ting, jeg må bare få vite hvordan han tenker seg dagene sine fremover
Er det du som både leverer og henter i barnehagen nå ?

Er det du som både leverer og henter i barnehagen nå ?
De fleste dager, ja. Pga "unntakstilstand" som har vart i månedsvis.

Men det kan komme til å endre seg, jeg vil bare først snakke med ham før jeg diskuterer det på nett

Ja, oppsettet var greit. Vi har en lang vegg og der har vi selvfølgelig også bygget en lang del.
Ja, stoffene måtte vi se litt flere ganger på. Litt vanskelig å forestille seg hvordan det ser ut på en stor sofa, når du bare ser en liten firkant også. Ja, jeg ante ikke at det fantes så mange typer altså :eek:

Vi har ikke så veldig mange muligheter på oppsettet egentlig siden vi har så liten stue, men så var det jo litt sånn "hvilket hjørne skal vi ha" osv da:p hehe

Utrolig mye stoffer å velge mellom ja, og ikke alltid like lett å se fra de små prøvene. Men nå har jeg heldigvis litt erfaring der siden jeg jobber som møbeltapetsering da, men så må jeg jo få med samboer og;) hehe
Er nesten litt for mye å velge i innimellom:o

Huff da, liker ikke uventet på hans jobb som allerede er så mye...

Back
Topp