JeppMå vel finne noe annet da:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppMå vel finne noe annet da:/
Er vel bare å sette igang med det daFlinkedt ønsker mannen å ha og
Vi har noen sett ull som aldri ble lagt bort. Tross alt feriert to uker i Trøndelag. Og ulla ble brukt gitt, mens shortsene ble rene med hjem...Vurderte å vente, men juniors skap har sprengt kapasitetOgså er denne trøndersommeren kald, så her er ulla allerede fremme
![]()
Jeg har ikke så veldig lystEr vel bare å sette igang med det da
Føler virkelig at sommerklær var bortkastet penger i årVi har noen sett ull som aldri ble lagt bort. Tross alt feriert to uker i Trøndelag. Og ulla ble brukt gitt, mens shortsene ble rene med hjem...
Så kjedelig!Kjedelig med vannlekkasjedet har vi hatt. Det fløt i kjelleren
forrige eier sa de hadde koblet fra vannrøret, men det hadde de ikke
heldigvis sto alle tingene våre i plastkasser
Fisk er godt, men enig med at det holder å ha det et par ganger i uka ja!Lurt å spise seg gjennom fryseren. Har mest fisk der vi nå, så det blir det et par ganger i uka![]()
Er jo godt ja!Nam, nam
Nei, sommerklær brukte vi på sydenuka i mai/juni, ellers er de lite brukt.Føler virkelig at sommerklær var bortkastet penger i årFår håpe de eldste passer sitt neste år, og at mini kan bruke junior sitt..
Været har ikke akkurat vært stygt, men temperaturene er ingen ting å skryte av her oppe
![]()
Kan godt ha fisk oftere, men da må det varieres litt mer enn det vi har i fryseren nåFisk er godt, men enig med at det holder å ha det et par ganger i uka ja!![]()
Tragisk at sommeren straks overFøler virkelig at sommerklær var bortkastet penger i årFår håpe de eldste passer sitt neste år, og at mini kan bruke junior sitt..
Været har ikke akkurat vært stygt, men temperaturene er ingen ting å skryte av her oppe
![]()
Den er kjipSå kjedelig!Her var det en feil på taket, som førte vannet inn, i stede for å lede det ned til takrenna.. Det er heldigvis ordnet. Verre med vannskadene vi har inne..
Vi leier heldigvis da, så kostnadene går ikke på oss
![]()
Hva står på menyen i dag ?
Supertragisk. Særlig siden det egentlig aldri ble sommer...Tragisk at sommeren straks over
Jeg er så dårlig til å lage nye ting. Har liksom våres ting vi lager.Kan godt ha fisk oftere, men da må det varieres litt mer enn det vi har i fryseren nå![]()
Sant! Glad jeg ikke er bondeSupertragisk. Særlig siden det egentlig aldri ble sommer...
Og hvilke fiskeretter lager dere da?Jeg er så dårlig til å lage nye ting. Har liksom våres ting vi lager.![]()
Alltid greit med resterJeg har kjøttdeig og spagetti rester fra i går så blir nok det....
Vi skal også ha rester. Ble så mye chiliconcarne i går så vi kan ha tre middager tror jeg.Jeg har kjøttdeig og spagetti rester fra i går så blir nok det....