Ny uke og nye muligheter:D

Besøk på jobben jeg skal slutte i.

Og synskontroll.

Ellers tar vi det som det kommer :-)

Minste frøkna har fått vannkopper så vi koser oss hjemme. Ellers så kommer svigers hjem fra ferie på onsdag så da er det to glade barn som gleder seg til å besøke bestemor og bestefar :)

Åh, kjedelig...hvordan klarte han ødelegge den:/?

Digg med treningrom da:D

Har ikke peiling på hvordan han klarte det, men skjermen var knust på innerste skjermen, tror den ble ødelagt når han hadde den i baklommen å satt seg på eg autovern eller et eller annet, menmen, fikk meg no en ny samsung s6 edge :P så han er tilgitt hvis jeg får overført alle bildene jeg hadde på gamle telefonen, de som er verst å miste hvis jeg ikke får overført de.

Bhgtilvenning på mini mandag, tirsdag og onsdag. :) Mandag gikk veldig bra, skal i vei om et kvarter nå for dag to. Middag med jobben i ettermiddag, mini får bli med på det siden sambo aldri kommer hjem til normal tid. Jobber lørdag denne uken, skal prøve å få tid til å få fotografert mini i helgen siden han snart er over 14 mnd. Skulle liksom vært ettårsfoto.

Stort sett jobb og skole og det syns jeg er herlig etter en lang ferie nå :) er et hverdags menneske :D

Siste uka før skolestart! Skal ha planleggingsdag med jobben på tirsdag. Ellers ingen planer i det hele tatt :)

Har ikke peiling på hvordan han klarte det, men skjermen var knust på innerste skjermen, tror den ble ødelagt når han hadde den i baklommen å satt seg på eg autovern eller et eller annet, menmen, fikk meg no en ny samsung s6 edge :p så han er tilgitt hvis jeg får overført alle bildene jeg hadde på gamle telefonen, de som er verst å miste hvis jeg ikke får overført de.

Håpe det går i orden med bildene:)

Back
Topp