kjente i tr.heim?

siwro

Gift med forumet
Heia.

Noen her som er kjente i tr heim?

skal nå reise på torsdag og ønsker finne meg et hotel nære st. olavs.

men jeg er ute etter et sånt familierom, fordi jeg må ha med lillemann, så da vil jeg ha rom hvor han kan sove i eget rom, men jeg kan gå inn til via mitt rom. :-)
er såååå spendt på dette forsøket og håper på underverker :-)

St.olav har et eget pasienthotell som dere kan høre med. Ellers så blir de fleste hotell i sentrum. Det ligger et hotell like etter elgeseter bru som heter comfort hotell park som skal være ganske familievennlig :-)

St.olav har et eget pasienthotell som dere kan høre med. Ellers så blir de fleste hotell i sentrum. Det ligger et hotell like etter elgeseter bru som heter comfort hotell park som skal være ganske familievennlig :)
tusen takk :-) ska prøve å ringe pasienthotellet først da kanskje :-)

Det kan du prøve, pasienthotellet ligger rett over gata omtrent fra kvinne barn klinikken til stolav :-)

Fikk et sånt rom vettu på sykhushotellet, så det var jo perfekt :-)

Kanskje litt sent, men Scandic Lerkendal har visst fine familierom, har jeg hørt. Rom med køyeseng og vanlig seng utenom :)

Hvordan er egentlig uttakene på St.Olavs? Jeg har kun hatt uttak privat. Der fikk jeg morfin rett i åra og så og si smertefritt uttak. :)

Er det vanskelig finne frem til avdelingen der? Tenkte ta flybussen til St.Olavs. Noen som vet om flybussen går helt til St.Olavs?

Uttakene på St.olavs fungerer kjempefint! Legene og sykepleierne er veldig greie og forståelsesfulle :) Jeg fikk to paracet og en vival som jeg tok hjemme før vi dro, noe fint og avslappende gjennom kanyle i hånda og bedøvelse "oppi der". Kjente bare noe ubehagelig og var ikke vondt i det hele tatt :)

Det er ikke vanskelig å finne fram. Fertilitetsseksjonen ligger i første etasje på kvinne-barn senteret og det er godt skiltet. Når du kommer, trekket du køkaos for å melde at du har kommet. Deretter sitter du å venter på venteområdet nærmest utgangen :)

Ser du ha fått svarene du lurte på:-)
Var null problem å finne frem der, eineste første dagen jeg knota for å finne apoteket :p meeen kunne jo bare ha spurt noen, noe jeg ikke gjorde før om langt og lenge:-) man måtte ut av kvinne å barn avd, og over veien bare :p
Dem som jobbet på ivf var fantastiske alle sammen, veldig lette å snakke med.
Fikk 4 tabl før uttak, selveste utaket kjenner du jo noe, men det er ikke såååå vondt, mens jeg hadde veldig vondt etter mine 3 var tatt ut. Skulle få paracet før jeg dro, men kasta opp da, og dem mente at det var sikkert for mye medisin på tom mage :-)
Hadde vondt den dagen uttaket var, og dagen etter.

Anbefaler virkelig st.olav jeg :-)

Tusen takk for svar skjønne dere :) :)

Gleder meg veldig. :) Oppstart på sprøyter om en uke, så nærmer seg veldig nå ;)
Masse lykke til :-) håper på fullklaff:-)

Uttakene på St.olavs fungerer kjempefint! Legene og sykepleierne er veldig greie og forståelsesfulle :) Jeg fikk to paracet og en vival som jeg tok hjemme før vi dro, noe fint og avslappende gjennom kanyle i hånda og bedøvelse "oppi der". Kjente bare noe ubehagelig og var ikke vondt i det hele tatt :)

Det er ikke vanskelig å finne fram. Fertilitetsseksjonen ligger i første etasje på kvinne-barn senteret og det er godt skiltet. Når du kommer, trekket du køkaos for å melde at du har kommet. Deretter sitter du å venter på venteområdet nærmest utgangen :)
Tror ikke jeg har meldt meg de siste gangene jeg har vært der.. hvis jeg ikke husker helt feil sa de at jeg ikke trengte det.. kan være jeg har heeelt feil da. Hadde bomull i hjernen sist :p ble ropt opp til rett tid vertfall! :)

Back
Topp