Skravletråd august

Da er mannen høy, og du er bare 4 cm lavere enn meg:)
Mine søstre er også relativt høye til å være jenter, og det er fult mulig jeg også skulle vært høyere.
Lå veldig mye på sykehuset og hadde to større ryggoperasjoner når jeg var 9-11 år.
Veldig ofte hemmes veksten til barn akkurat når det står på fordi kroppen heller bruker energien på å bli frisk

Blir ikke alltid det nei:D ble en smule irritert jeg da.. :) Men gadd ikke si noe. Tenk om det hadde vært så valgfritt for meg og og bare si "nei jeg orker ikke stille meg opp med det idag". ;) Til hans forsvar så jobber han med grillmat og da!
Hehe...ja greit å ta igjen med samme mynt:P
Skjønner jo det kan bli litt mye for ham da:)

Åja det er det ja Hehe
Ja frøkna lå og sov og var så vidt våken for å spise, grein aldri bortsett fra når hu var forstoppet.
Ikke ville hu sove på oss heller..

Han her har masse luft i magen, masse gulping som helt klart plager han for han hyler masse før han gulper. Ikke vil han ligge heller når det plager han og han gulper fra det ene måltidet til det andre :P han sover dårlig om det ikke er i vogna eller på meg :P han liker godt å bli bært i sjalet men han gulper non stopp da så funker ikke...

Så ja de er ganske ulike...
Så håpløst med så mye gulping:(
Regner med du er nøye med å rape han godt etter hvert måltid? Og sikkert en del ting du bør kutte fra kosten, men det har du sikkert også kontroll på?

Alltid godt å komme tilbake til jobb:D
Hihi...husker godt hvor vanskelig det var å komme i mål med ting, ja:P
Har frøkna begynt på SFO?

Det er det! Savner å jobbe jeg, det er stort sett der jeg har fått min dose med voksenkontakt liksom :P

Nei hu har slutta på sfo, jeg gidder ikke å betale nesten 3000 i mnd når jeg skal gå hjemme...

Hehe...ja greit å ta igjen med samme mynt:P
Skjønner jo det kan bli litt mye for ham da:)
Kanskje jeg skal gjøre det en dag ja:) Joda, men når man har avtalt at man skal grille til middagen, så har man jo det. Ikke for det, kunne jo grilla jeg og, men jeg liker ikke holde på med den gassgrillen jeg. Så da ble det egg og karbonader i stedet:P

Back
Topp