Skravletråd august

Haha:P godt ting ikke blir som planlagt hos dere heller!
Blir ikke alltid det nei:D ble en smule irritert jeg da.. :) Men gadd ikke si noe. Tenk om det hadde vært så valgfritt for meg og og bare si "nei jeg orker ikke stille meg opp med det idag". ;) Til hans forsvar så jobber han med grillmat og da!

Jeg må virkelig skjerpe meg for å holde det:P
Elsker sjokolade og kaker! Bah....
Ja, har litt jeg må jobbe med. Har vært noe annet nå i ferien :p

Var alene med ungene på morgenen, lå så på sofa hele dagen, laget middag (chili con carne), mer sofa, lagt unger og bakt brød. Ikke mye i det hele tatt, men med forkjølelse og feber blir det slitsomt. Særlig med mental tung dag også. Var i dag vi skulle vært offisielle med tredjeskatten, etter ul på Riksen. Slik ble det ikke...

Nei da skjønner jeg det var en hard dag.. håper du blir fort frisk da og så sender jeg over en klem :)

Haha ja alltid hardt å komme tilbake etter ferien :) men var det litt godt å være tilbake?

Joa prøver å bli vant til å ha baby i hus igjen :P så mye man skulle ha gjort og så lite av det man får gjort :P
Alltid godt å komme tilbake til jobb:D
Hihi...husker godt hvor vanskelig det var å komme i mål med ting, ja:P
Har frøkna begynt på SFO?

Takk :p ja, var virkelig godt å få det gjort! Første vaskedagen etter at vi kom hjem med mini :p
Hehe, er det stor forskjell fra sist? :)

Åja det er det ja Hehe
Ja frøkna lå og sov og var så vidt våken for å spise, grein aldri bortsett fra når hu var forstoppet.
Ikke ville hu sove på oss heller..

Han her har masse luft i magen, masse gulping som helt klart plager han for han hyler masse før han gulper. Ikke vil han ligge heller når det plager han og han gulper fra det ene måltidet til det andre :P han sover dårlig om det ikke er i vogna eller på meg :P han liker godt å bli bært i sjalet men han gulper non stopp da så funker ikke...

Så ja de er ganske ulike...

Back
Topp