Ble jordbær kyss i kveld ogsåDeilig! Hvilken te?![]()
Elsker den teen.
Må enten bestilles på nett eller kjøpes på City Nord rett utenfor Bodø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble jordbær kyss i kveld ogsåDeilig! Hvilken te?![]()
Blir ikke alltid det neiHahagodt ting ikke blir som planlagt hos dere heller!
Ja, har litt jeg må jobbe med. Har vært noe annet nå i ferienJeg må virkelig skjerpe meg for å holde det
Elsker sjokolade og kaker! Bah....
Var alene med ungene på morgenen, lå så på sofa hele dagen, laget middag (chili con carne), mer sofa, lagt unger og bakt brød. Ikke mye i det hele tatt, men med forkjølelse og feber blir det slitsomt. Særlig med mental tung dag også. Var i dag vi skulle vært offisielle med tredjeskatten, etter ul på Riksen. Slik ble det ikke...
Oh, kanskje jeg må prøve den. Vært noe i Bodø i år?Ble jordbær kyss i kveld også
Elsker den teen.
Alltid godt å komme tilbake til jobbHaha ja alltid hardt å komme tilbake etter ferienmen var det litt godt å være tilbake?
Joa prøver å bli vant til å ha baby i hus igjenså mye man skulle ha gjort og så lite av det man får gjort
![]()
Hva er terrarier?Jaja, hund og stort akvarie
Og tre terrarier..
Alt går![]()
Bare i Bodø de har den? Høres sjukt god utBle jordbær kyss i kveld også
Elsker den teen.
Ikke i år, kommer oss ikke så ofte nordover dessverreOh, kanskje jeg må prøve den. Vært noe i Bodø i år?
Må si meg veldig imponert over egen innsats egentlig! Forrige måned skulle jeg virkelig gå in for å greie 2000 men endte opp på 1100 eller noe sånt. Nå har jeg vel snart 900 innlegg tror jeg :O :OBra jobba da!!
Takk. Håper å være tilbake på jobb i morraNei da skjønner jeg det var en hard dag.. håper du blir fort frisk da og så sender jeg over en klem![]()
Da er mannen høy, og du er bare 4 cm lavere enn megMannen er 1,90, jeg er bare 1,68, men mine søstre er 1,82 og 1,75
Bare på Smak og behag i Bodø, ja, og tro meg jeg har lett.Bare i Bodø de har den? Høres sjukt god ut![]()
Fatter ikke at dere får det tilJaja, hund og stort akvarie
Og tre terrarier..
Alt går![]()
Da spørs det om jeg må inn der daBare på Smak og behag i Bodø, ja, og tro meg jeg har lett.
Men det går fint an å bestille på nettbutikken deres da![]()
Er nok postmannen som har rappet den!Hehe, da er det nok ikke det![]()
Hvor på city nord, forresten? Smak og behag?Ble jordbær kyss i kveld også
Elsker den teen.
Takkja, var virkelig godt å få det gjort! Første vaskedagen etter at vi kom hjem med mini
Hehe, er det stor forskjell fra sist?![]()
JaDa skjønner jeg det kan bli litt mye![]()