Erfaringer med ultralydklinikken?

Har hørt det er bra, men ingen egne erfaringer dessverre.
Jeg har vært hos smestadgynekologene en gang, og syns de virket bra:happy:

Var der for 4,5 år siden, var helt greit da :-) var i uke 9 da, så for tidlig til å sjekke for Downs og sånn. Skulle egentlig denne gangen også, men har fått jordmor med ul-apparat, så da dropper jeg det

Jeg var der da jeg fikk min første og var der også da jeg var gravid, men han konstaterte en ma. Han var veldig allright og flink, så kan anbefales på det varmeste! Han hadde btw rabatt, haha, 4. Svangerskapet fikk du gratis eller noe; )

Skjønner at Ultralydklinikken der er noe annet enn den i Skien. Der er det ikke leger som holder på, så de fikk kjempe masse kritikk. Lurer på om de måtte stenge.

Er samme eier, og tror de holder på fortsatt..
Hm. Hørte de måtte legge ned pga så dårlige tilbakemeldinger, de ble jo anmeldt og greier. Jeg drar iallefall ikke dit :P

Hm. Hørte de måtte legge ned pga så dårlige tilbakemeldinger, de ble jo anmeldt og greier. Jeg drar iallefall ikke dit :P
Har bare sett det står Skien på nettsiden, men når man trykker kommer man til avdeling Drammen, så kanskje de er borte da..

Skjønner at Ultralydklinikken der er noe annet enn den i Skien. Der er det ikke leger som holder på, så de fikk kjempe masse kritikk. Lurer på om de måtte stenge.
Uff da, det hørtes ikke bra ut.. Men jeg får satse på at han på Lysaker er flink, selv om jeg fikk litt betenkeligheter nå.

Uff da, det hørtes ikke bra ut.. Men jeg får satse på at han på Lysaker er flink, selv om jeg fikk litt betenkeligheter nå.
Det er ikke sikkert Lysaker er som i Skien. Jeg ville ikke dratt til Skien iallefall, de kan bruke et ultralydapparat men de kan ikke uttale seg om bebisen eller tolke bildene egentlig, men de gjør det likevel.

Det er ikke sikkert Lysaker er som i Skien. Jeg ville ikke dratt til Skien iallefall, de kan bruke et ultralydapparat men de kan ikke uttale seg om bebisen eller tolke bildene egentlig, men de gjør det likevel.
Takk for tilbakemelding, merker jeg må sjekke opp det her litt bedre!!

Takk for tilbakemelding, merker jeg må sjekke opp det her litt bedre!!
Bare hyggelig, ikke meningen å skremme eller noe. Jeg vurderte Ultralydklinikken selv, men ettersom dette med tilsynssak og sånn dukket opp i den tiden jeg vurderte dem så ble det ikke noe av kan du si. De har ikke fått noen kundeklager ettersom jeg har skjønt, men når de er sonografer og ikke spesialister så stiller jeg meg skeptisk. I følge de avisartiklene jeg linket til der så har en av de tidligere ansatte gått mot de også, fordi de virket useriøse i måten de jobbet på. Han som eier hele sulamitten er selvfølgelig uenig og han har ikke fått belyse sin side av saken. Det er alltid to sider av en sak. At de måtte stenge er bare noe jeg har hørt av andre. Men jeg dro ikke dit.

Var der idag faktisk. Veldig positivt overrasket. Veldig hyggelig og artig kar. Fikk se alt på en skjerm foran oss og han forklarte alt det vi så til punkt og prikke. Fikk høre hjertelyden, og fikk med oss to bilder og en minnebrikke med hjertelyden og klipp av den lille som hoppet opp og ned så min erfaring var veldig bra og kommer til å anbefaler det videre

Var der for å ta 3D-ultralyd. Kan anbefale han på det sterkeste. Han endte også med å ha riktig på vekt om jeg gikk til sykehustermin, fødte dagen før og han bommet med 100gr. Bydeljordmødrene og hun på sykehuset tvilte på han, men han hadde rett. Det er også et koselig rom med sofa og stor tv slik at du kan ha med deg flere enn én om du ønsker ☺️

Back
Topp