Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er samme eier, og tror de holder på fortsatt..Skjønner at Ultralydklinikken der er noe annet enn den i Skien. Der er det ikke leger som holder på, så de fikk kjempe masse kritikk. Lurer på om de måtte stenge.
Hm. Hørte de måtte legge ned pga så dårlige tilbakemeldinger, de ble jo anmeldt og greier. Jeg drar iallefall ikke ditEr samme eier, og tror de holder på fortsatt..
Har bare sett det står Skien på nettsiden, men når man trykker kommer man til avdeling Drammen, så kanskje de er borte da..Hm. Hørte de måtte legge ned pga så dårlige tilbakemeldinger, de ble jo anmeldt og greier. Jeg drar iallefall ikke dit![]()
Uff da, det hørtes ikke bra ut.. Men jeg får satse på at han på Lysaker er flink, selv om jeg fikk litt betenkeligheter nå.Skjønner at Ultralydklinikken der er noe annet enn den i Skien. Der er det ikke leger som holder på, så de fikk kjempe masse kritikk. Lurer på om de måtte stenge.
Det er ikke sikkert Lysaker er som i Skien. Jeg ville ikke dratt til Skien iallefall, de kan bruke et ultralydapparat men de kan ikke uttale seg om bebisen eller tolke bildene egentlig, men de gjør det likevel.Uff da, det hørtes ikke bra ut.. Men jeg får satse på at han på Lysaker er flink, selv om jeg fikk litt betenkeligheter nå.
Takk for tilbakemelding, merker jeg må sjekke opp det her litt bedre!!Det er ikke sikkert Lysaker er som i Skien. Jeg ville ikke dratt til Skien iallefall, de kan bruke et ultralydapparat men de kan ikke uttale seg om bebisen eller tolke bildene egentlig, men de gjør det likevel.
Bare hyggelig, ikke meningen å skremme eller noe. Jeg vurderte Ultralydklinikken selv, men ettersom dette med tilsynssak og sånn dukket opp i den tiden jeg vurderte dem så ble det ikke noe av kan du si. De har ikke fått noen kundeklager ettersom jeg har skjønt, men når de er sonografer og ikke spesialister så stiller jeg meg skeptisk. I følge de avisartiklene jeg linket til der så har en av de tidligere ansatte gått mot de også, fordi de virket useriøse i måten de jobbet på. Han som eier hele sulamitten er selvfølgelig uenig og han har ikke fått belyse sin side av saken. Det er alltid to sider av en sak. At de måtte stenge er bare noe jeg har hørt av andre. Men jeg dro ikke dit.Takk for tilbakemelding, merker jeg må sjekke opp det her litt bedre!!