To blødninger på synarela?

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Er på Spraydag 16 med synarela. Hadde blødning fra dag 7-12 på sprayen (som forventet). Ble ferdig med den, men så har jeg fått ny blødning i dag? Mer enn spotting.

Er dette normalt?

Ikke vært borti det, men kan jo tulle litt med syklusen. Kanskje det er en rest etter første blødning?

Ja, plutselig ga det seg igjen. Varte visst bare noen timer. Kjemperart!
Ja, veldig rart. Når skal du på kontroll? Går jo an å ta en telefon kanskje. Skjønt nå er det jo helg, men sikkert harmløst. Skal en del til om det er tull med nedreguleringen uansett.

Ja, veldig rart. Når skal du på kontroll? Går jo an å ta en telefon kanskje. Skjønt nå er det jo helg, men sikkert harmløst. Skal en del til om det er tull med nedreguleringen uansett.

Jeg skal på kontroll den 19. (Trodde det var 20., men hadde visst tenkt feil!)

Uansett er det en stund til, kanskje jeg får ringe på mandag hvis det kommer noe mer. Håper virkelig ikke dette blir kluss, tåler spray ganske dårlig merker jeg!

Men så kom blødninger tilbake igjen i dag! Dette er vel litt rart? Bør jeg ringe og høre med Ullevål i morgen? Sikkert harmløst, bare litt uventet.. Noen erfaringer?
Ring og hør med de i morgen. Vanskelig å slappe av uten å få et skikkelig svar tenker jeg.

Ring og hør med de i morgen. Vanskelig å slappe av uten å få et skikkelig svar tenker jeg.

Takk for svar! Ja, dette bekymrer meg litt. Men regner med at det ikke er noe unormalt. Har bare vært vant til at kroppen er forutsigbar, men nå endres jo det med hormonene.

Takk for svar! Ja, dette bekymrer meg litt. Men regner med at det ikke er noe unormalt. Har bare vært vant til at kroppen er forutsigbar, men nå endres jo det med hormonene.
Blir helt texas med hormoner, litt av et sjokk for kroppen. Tror nok ikke det er noe grunn til bekymring, men jeg vet hvordan jeg selv er. Godt med et kvalifisert svar. :-)

Det er helt sikkert helt normalt, jeg hadde en veldig laaang blødning, stoppet litt opp, startet så litt før den var helt over. :-)

Det er helt sikkert helt normalt, jeg hadde en veldig laaang blødning, stoppet litt opp, startet så litt før den var helt over. :)

Ja, regner med det. Prøvde å ringe i dag for å høre, men ga opp. Sikkert andre som har større behov for å snakke med dem enn meg :-)

Back
Topp