Bleiemerke

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvilke bleiemerke skal dere bruke på babyen og hvorfor?

Jeg har kjøpt Rema fordi de var absolutt best til storesøsknene. Får eventuelt bytte om denne babyen er annerledes. :)

Jeg starter med libero fordi jeg kjenner mange som har god erfaring med det merket. Så får jeg se om jeg er fornøyd eller vil prøve andre etterhvert :)

Har kjøpt inn Libero, men skal prøve rema sine og. Veldig fornøyd med rema sine på storesøster :)

Tror vi kjøper inn en god blanding av litt av hvert for å prøve, så finner vi vel ut etterhvert hva vil liker best :)

Her har vi en del Libero pakker som vi har fått, så det blir vell det vi starter med - også ser vi om vi fortsetter eller går over til noen andre merker :) Blir vell å bare prøve seg frem til riktig bleie :P

Aner ikke, men har fått noen prøver i disse babypakkene - er vel Libero og Pampers i dem? Tror jeg kommer til å kjøpe en av disse til å begynne med, og så får vi bare teste litt og finne ut hva som funker best.

Har fått en del Libero og Rema-bleier, så begynner i alle fall med de. Har lest så mye negativt ang Pampers at jeg tror jeg vil unngå de bleiene..

Jeg har ikke kjøpt inn noen, fikk i babyshoweren!! Da fikk jeg noen fra både pampers, libero og rema 1000!! Skal prøve litt av hvert og se hvem jeg liker!! Har hørt at rema sine er veldig bra!! Også har jeg godt inntrykk av libero.. Så vi får se hvem jeg blir fornøyd med!! Pampers sine har jeg hørt at har lett for å lekke ut på sidene..

Jeg har kjøpt en pakke av hver med libero og pampers, og fått noen i babypakkene. Tenker å teste ut de forskjellige først.

Pampers fordi den virker mest komfortabel

Har lest noe om at pampers har en lotion i seg som gjøre huden avhengig, så om man slutter vil rumpen bli sår fordi den får ikke smøring lengre....? Holder meg hvertfall borte fra det merket fordi det ER jo noe i de bleiene, og barna mine har sensitiv hud nok fra før.

Libero i starten så ser vi om vi prøver noen andre etterhvert. Prøvde pampers active fit på storesøster, de stinket parfyme. Tror ikke de har det i nyfødtbleiene, og ikke i UP&go. På slutten av bleieperioden brukte vi pampers trusebleier på dag og libero på natt.

Her blir det Libero til å begynne med :-)

Brukte kun Libero til de 2 første, likte ikke Pampers uten at jeg kan si hvorfor. Ikke prøvd andre merker, men skjønner jeg bør iallfall teste Rema sine - takk for tipset!

Planen er å prøve oss litt frem og lande på det som passer best for den lille. Brukte for det meste Rema 1000 til lillemann da vi var mest fornøyd med de :)

Back
Topp