Skravletråd august

Ja ellers ringer jeg mamma:p
Hun liker å vaske opp...:rolleyes:
Da satser vi heller på at maskinen snart er fikset igjen ;)
Er vel ikke så glad i å vaske opp :p

Da kommer jeg og banker på vinduet i mårra i stedet:D
Høres bra ut. Du får si fra om du ikke finner fram da:p

Hadde vært gøy å treffes en dag da, så om du har lyst så er det bare å si fra:)

I tillegg har jeg jo erfart at jeg føder lett, så jeg troooor reelt sett vi skulle klart oss med en "jm er på vei i en ambulanse, og barnevakten er på vei så fort de kan" løsning også, om så mannen måtte trå til som medhjelper. Det er mer ideelt å ha ham til å holde meg i HENDENE, så jeg reelt sett kan henge etter ham, ettersom lårene mine lammes av rier enn å ha ham til å ta mot, men må jeg så må jeg. Holde meg i badekarkanten, og føde på badegulvet da (håndklær så det blir mykt) det er jo normalt det varmeste rommet i huset. Ideelt sett slenge noen hpndklr i trommelen, ikke for å tørken, men så de blir myke og varme, til å tørke baby med.

Joda, jeg rakk å tenke veldig godt gjennom dette her en morgen jeg ble liggende våken, eller halvvåken des i drømme, skjønner du.

Trolig rekker vi sykehuset og får den der, gjerne i et badekar, med jm og det hele
Høres jo ut som du har en grei reserveplan da!
Selv er jeg nok en sykehusføder;)

Jeg føler meg dårlig, men er jo ikke så rart da hb gikk fra 14,5 - 13,2 på litt over 2 uker så gir det litt mer tid :) drikker mellom 1/2 liter - 1 liter :)
Men det er jo fortsatt veldig godt og høyt HB ;-)

Jeg hadde 5.3 etter min første fødsel, da var jeg dårlig noen dager ;-)

Jeg har plan a, plan b og plan c jeg (hjemme med jm, sykehus, hjemme uplanlagt) så det skal nok gå greit uansett.

Må bare vente en 5 mnd sånn ca...

Men det er jo fortsatt veldig godt og høyt HB ;-)

Jeg hadde 5.3 etter min første fødsel, da var jeg dårlig noen dager ;-)
Det sa legen og, men bærer preg av det fordi jeg har lite jern. Bedrer seg snart får vi håpe :) oi det var veldig lavt :O

Back
Topp