Skravletråd august

Ååå, ul i morgen ja:) det er første ultralyden eller? Jeg ble satt tilbake ei uke da jeg var, og fikk flytta terminen fra 19.11 til 26.11

Jeg har hatt både uke 7 og uke 9 og uke 12 (første som avsluttende sjekk hos gyn etter hormonell behandling, de to neste etter blødninger) som alle har vært knakende enige i at terminen beregnet eller EL dag 13 av syklusen var rett, så jeg håper de ikke flytter den mye,

Takk!
Ja, det har vi. :) Tror det var slitsomt for dåpsbarnet, for han sov veldig mye. :P

Ja, det gjorde det. :) Vi hadde det veldig kjekt! Masse god mat, og ungene koste seg. :)
Så bra at det ble en fin dag:)
Sikkert mye for en liten en også, greit å sove da:p

Så deilig da:D hvor gammel er hun?
ja :) 21 mnd, men hun våknet nå så blir vel en LAAANG natt kanskje, eller ikke. spørs hva hun har for noen planer :p

Joda men håper ikke han har tenkt å fylle bh min med gulp i flere år fremover :P eller bli amma i flere år for den sakens skyld :P så akkurat nå trøster jeg meg med at alt er bare for en periode, selvfølgelig før en ny periode dukker opp :P
Nettopp, den ene perioden avløses av en ny:P

Hvorfor tror du det blir ufrivillig hjemmefødsel da?
Hihi, skjønner at du har planen delvis klar i hodet. Jeg har liksom ikke tenkt like mye på det. Men har ikke valgt hjemmefødsel da, så håper jo jeg kommer meg på sykehuset.

Du skjønner

Min første er født fem timer etter første rie. Så da ble jeg forberedt av alle på at neste kommer til å gå ENDA fortere, så ring på jm når du kjenner at det er igang, ikke vent for lenge. Som sagt så gjort. Jeg våknet med rier sånn på den tiden vi pleier å våkne, og vi sto opp "og satte igang sirkuset", varslet jm, og min mor som var i huset som barnevakt. Og jm kom, og riene.... jo de forsvant. Og ble borte et halvt døgn før de kom igjen.

Og jeg burde ant det allerede nesten før vi sto opp, for riene mine var regelmessige helt til jeg begynte å ta tiden på dem med rieteller, det første som skjedde var at jeg hoppet over en, og etterhvert som jeg sto opp og fokuserte på at "baby kommer snart!!" så riene mer og mer.

Så denne gangen vil jeg være SIKKER på at de er igang, sikkelig, og altså også holder stand når jeg bruker rieteller og tenker på at baby kommer. Og om den da knaller til og KOMMER så fort som de TRODDE lillesøster skulle gjøre.... så er det litt for langt med den lille halvtimen i bil (om vi slipper rushen da, satse på det) i begynnelsen av januar altså....

Det er særlig lite aktuelt at jeg skal begynne å vaske sengetøy for hånd. Ikke bukser, skjorter og undertøy og håndklr og.... vi er 4, det er mye klesvask. Tøybleiebrukeren kommer om 5 mnd. Det er eneste som kan vrære mer fornuftig enn en relativt stor vaskemaskin, er TO vaskemaskiner

Nei det er ikke noe særlig å skulle ta slike ting for hånd! Og 2 maskiner og mye tørke muligheter er nok noe man kunne trenge med en stor familie og mye klesvask ja :)

Back
Topp