Skravletråd august

Hverken mannen eller meg er egentlig noe interessert i fotball, men syns det er litt artig at det går så godt med Glimt nå om dagen.
Det stod på samme sted som resultatet til Glimt derfor jeg også så det resultatet
Ok, litt som meg da. Liker mest å følge med på glimt, og så oppdaterer jeg meg på tabellen med jevne mellomrom. Men der går liksom grensa for meg. Mannen derimot.. Han har ingen grense når det kommer til sport:D

Såpass kjapt ja! Ja, får se hvordan det blir jeg har kommet så langt. Du velger ikke bare hjemmefødsel en gang til da? Og npr var terminen igjen?

Jeg velger gjerne hjemmefødsel om jeg finner en jm som driver med sånt. For ja, jeg føder ikke hjemme ALENE med vilje, det er med jordmor da. Dog fikk jeg tanken i hodet her en morgen at det fort kan ende i uplanlagt hjemmefødsel dette her, og DET er jeg ikke helt like konfortabel med selv om det også sikkert går fint.

Ideel sykehusfødsel for meg måtte være at vi leverer ungene til mine foreldre/får dem til å komme hit og passe ungene på natta mens vi drar inn, barnet fødes i løpet av natta, får barnelegeundersøkelse neste morgen, og så drar vi hjem. Da kunne mannen blitt hos meg den natta da, spist frokost og vært med på legeundersøkelsen, og så var vi ferdige med det, liksom.

Hmm kanskje jeg skal prøve meg på det engang da :)

Litt motsatt av norsk barnebursdagsdessert.
Det er rød gele men vaniljesaus
Her er der vaniljegele med rødsaus

Haha det er jeg ikke helt enig i :p jeg har aldri hatt oppvaskmaskin, men hadde aldri gitt fra meg vaskemaskinen asså :p

Oppvaskmaskin er finfint å ha, men vaskemaskin er et MUST ja

Det kan man si i mange år framover:P
Det er bare en periode!

Joda men håper ikke han har tenkt å fylle bh min med gulp i flere år fremover :P eller bli amma i flere år for den sakens skyld :P så akkurat nå trøster jeg meg med at alt er bare for en periode, selvfølgelig før en ny periode dukker opp :P

Det er helt sant! Det meste er en periode:) Og alt har sin sjarm:)

Urelatert quote, kom bare på at jeg glemte å svare, inntil ul i morgen er terminen 7.1, vi får se hva den lander på i morgen

Back
Topp