Husker dere scooby doo?
jeg og jenta mi ser på det nå
fant ut at jeg legger meg sammen med hun idag. Er så jævlig sliten :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok! Fødte på sykehuset i Bodø sist, og denne gangen skal jeg på kalles. Fødeavdelingen der åpner vel 4 november eller no sånt
Det heter soria moriaHva slags maleri er det?
Kjempe heldigÅj, så heldig du er da! Hva slags maleri er det?
Det er fint!Kjempe heldigog så tilfeldig
![]()
Det heter soria moria![]()
UffUff fant akkurat ut på fb at ei jeg gikk på folkehøyskoler med tapte kampen mot kreften![]()
Har så gode minner fra det bildet. 40*60 kanskje?Det er fint!stort?
Har nok endret seg nå.Ok. Håper det har forandra seg på "mitt" sykehus også. Dette her var jo 8,5 år siden. Var ingen restriksjoner på hvem som kunne komme, man måtte bare bruke skjønn. Så vidt jeg kan huske. I kristiansand, som jeg skal til, har de ikke barselhotell og kun ett enerom, i følge hjemmesiden deres. Så ser ikke for meg at jeg blir der lenger enn absolutt nødvendig.![]()
Da er det jo ekstra koselig å ha det selvHar så gode minner fra det bildet. 40*60 kanskje?
Ja ok, er på eget ansvar også ja. Ja, personalet på den avdelingen skal vel sikkert over på kalnes vel..?Er vel noe rundt der ja. 3. Eller 4.
Kjenner hum som er avdelingsleder der, og hun som har sagt man bør nekte om det skulle skje, også pga at det er på eget ansvar. .
Om det er samme fantastiske menneskene som skal jobbe der, vil jeg ikke tro det er noe problem.
Herlige filmer daJavi så pusur og nå er det super buddies son er ferdig
nå skal vi se på russel i ringen
jenta mi elsker hunder. vovov sier voff som hun sier
se så søt sier hun og
![]()
Å jaHar nyvasket fortsatt
Det jeg mente var at jentungen våknet kl 4, så ble kortvarig søvn![]()
Nei, vi må få opp tempo!!Kommer ikke over 1000 i løpet av morgendagen jeg heller, hvis det er så rolig![]()
Ja ok, er på eget ansvar også ja. Ja, personalet på den avdelingen skal vel sikkert over på kalnes vel..?Hørt mye positiv om personalet der
![]()
Neida, det fikser vi i kveldJeg trenger egt 226 innlegg til i dag. Tror jeg kan glemme det
Ååh...så heldig du varI dag havnet vi tilfeldigvis innom et loppemarked. Jeg fant et maleri jeg har leitet etter i flere årfikk det for 200 kroner
![]()
Synes det går fort med deg jegNå er det bare 990 innlegg igjen! Det går nedover
JaHerlige filmer dakos!
![]()
Det er vel fortjentAlle unntatt meg er ute av huset, og oppe i skogen.
Kjøttet står i ovnen, og grønnsakene er forberedt.
Endelig kan jeg slappe litt av![]()