Skravletråd august

Husker dere scooby doo? :p jeg og jenta mi ser på det nå :) fant ut at jeg legger meg sammen med hun idag. Er så jævlig sliten :O

Ok! Fødte på sykehuset i Bodø sist, og denne gangen skal jeg på kalles. Fødeavdelingen der åpner vel 4 november eller no sånt

Er vel noe rundt der ja. 3. Eller 4. :)
Kjenner hum som er avdelingsleder der, og hun som har sagt man bør nekte om det skulle skje, også pga at det er på eget ansvar. .
Om det er samme fantastiske menneskene som skal jobbe der, vil jeg ikke tro det er noe problem.

Ok. Håper det har forandra seg på "mitt" sykehus også. Dette her var jo 8,5 år siden. Var ingen restriksjoner på hvem som kunne komme, man måtte bare bruke skjønn. Så vidt jeg kan huske. I kristiansand, som jeg skal til, har de ikke barselhotell og kun ett enerom, i følge hjemmesiden deres. Så ser ikke for meg at jeg blir der lenger enn absolutt nødvendig. :P
Har nok endret seg nå.

Når eldste ble født 2009 var det besøkstider man måtte følge.
Og under svineindluensaen ble det enda strengere og det var knapt så familie også kom inn på barsel.

Når frøkna ble født i 2012 var det bare pappa og storebror som kom inn. De gjorde er unntak for bestefar som da kom opp med storebror. Kunne ikke sende en treåring alene inn liksom :-P
Men da fikk ikke besteforeldre heller komme inn på barsel. ;-)

Er vel noe rundt der ja. 3. Eller 4. :)
Kjenner hum som er avdelingsleder der, og hun som har sagt man bør nekte om det skulle skje, også pga at det er på eget ansvar. .
Om det er samme fantastiske menneskene som skal jobbe der, vil jeg ikke tro det er noe problem.
Ja ok, er på eget ansvar også ja. Ja, personalet på den avdelingen skal vel sikkert over på kalnes vel..?:) Hørt mye positiv om personalet der:)

Ja ok, er på eget ansvar også ja. Ja, personalet på den avdelingen skal vel sikkert over på kalnes vel..?:) Hørt mye positiv om personalet der:)

Vil tro de skal det ja:D
De var helt fantastiske alle de jeg møtte på ihvertfall. Håper jeg får samme jordmor ved evnt neste fødsel♡

Back
Topp