Søsken/tvillingvogn - tanker?

Amadores

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Hei! Her blir det to tette iom storebror er såvidt 1,5 år når lille kommer, vurderer da en søsken/tvillingvogn. Noen med tanker og/eller erfaringer? Tenker at jeg må ha en bag og en sportsdel, og sporsdelen må gjerne kunne vendes mot meg.:)

Venninde av meg har basson baby duo tvilling/søskenvogn å der kan du snu bag og sportsdel begge veier å den tar sykt lite plass sammenlagt! Vi har ei stasjonsvogn med et hundebur som tar halve bagasjeromme å vi har fortsatt plass til den vogna og 1 bag og 2 sportsdeler!! Veldig god og trille og :) å du kan få kjøpt lufthjul vis du vil ha det fremfor de som sølger med :)

Venninde av meg har basson baby duo tvilling/søskenvogn å der kan du snu bag og sportsdel begge veier å den tar sykt lite plass sammenlagt! Vi har ei stasjonsvogn med et hundebur som tar halve bagasjeromme å vi har fortsatt plass til den vogna og 1 bag og 2 sportsdeler!! Veldig god og trille og :) å du kan få kjøpt lufthjul vis du vil ha det fremfor de som sølger med :)

Den hadde jeg ikke hørt om før! Så jo veldig liten og handy ut!:) Vet du om hvordan det er med plass i bag og sportsdel? Hvor lenge barnet kan bruke baggen og sportsdelen liksom?:)

Er ikkje av de mest omtalte vognene i norge virker det som..Brukte den da jeg var med venninda mi å da satt 3 åringen hennes i sportsdelen å der var go plass å baggen brukte vi ikke, men den skal vær ganske lang vis jeg ikke husket feil :)

Jeg har kikket på emmaljunga viking søskenvogn, men har ikke bestemt meg enda.

Jaa, jeg er jo litt Emmaljunga-frelst, men sjeldent å finne den typen brukt i mitt område, og den er vel ganske dyr ny:( Tenkte ikke vi skulle bruke all verden på vogna ettersom jeg først kjøpte ei edge duo brukt, og i februar fikk en 2015mod super nitro med svinghjul til 11.000 av gubben:rolleyes::oops: Den er jo gull! ..Meeen det blir vel noen mil med den, så må vel legge i litt uansett:)

Jaa, jeg er jo litt Emmaljunga-frelst, men sjeldent å finne den typen brukt i mitt område, og den er vel ganske dyr ny:( Tenkte ikke vi skulle bruke all verden på vogna ettersom jeg først kjøpte ei edge duo brukt, og i februar fikk en 2015mod super nitro med svinghjul til 11.000 av gubben:rolleyes::oops: Den er jo gull! ..Meeen det blir vel noen mil med den, så må vel legge i litt uansett:)
Tror veiledende pris på emmaljungaen er 8000 kr med dypdel og sportsdel. City crossen min var dyrere på salg :P

Tror veiledende pris på emmaljungaen er 8000 kr med dypdel og sportsdel. City crossen min var dyrere på salg :p

Det var jo ikke så ille!:) Synes det er en hel jungel av vogner - og søsken/tvillingvogner! Nå hadde jeg jo funnet drømmevogna en gang, så må jeg finne ei til!:facepalm::hilarious:

Det var jo ikke så ille!:) Synes det er en hel jungel av vogner - og søsken/tvillingvogner! Nå hadde jeg jo funnet drømmevogna en gang, så må jeg finne ei til!:facepalm::hilarious:
I know..! Mannen vil vente med å kjøpe søskenvogn han!! Har tror ikke vi får bruk for det! :eek:

I know..! Mannen vil vente med å kjøpe søskenvogn han!! Har tror ikke vi får bruk for det! :eek:

Hahaha! What!:eek: Det finnes jo søskenbrett og diverse, men uansett tror jeg nok vi måå ha en søskenvogn av noe slag:hilarious:

Hahaha! What!:eek: Det finnes jo søskenbrett og diverse, men uansett tror jeg nok vi måå ha en søskenvogn av noe slag:hilarious:
Altså, storesøster er 17 mnd når nestemann kommer, jeg ser ikke for meg at hun står stille på et BRETT foråsidetsånn! :P Nei jeg må nok jobbe litt med å overtale han. Jeg aner ikke hva som er planen hans som erstatning for søskenvogn, hva han ser for seg liksom..

Vi har stokke crusi med søskensete, og er kjempefornøyd :-) prøvde tfk twist duo (?) først, men synns den ble atfor bred og kom ikke frem noen plass. Mine er det 2.5år imellom. Men vi kunne ikke klart oss uten å ha mulighet for vognplass til storebror.. Og når vi er på turer uten storebror. Så tar vi bare birt setet og får en helt vanlig vogn ;-)

Det blir under 20 mnd mellom våre, men jeg kommer til å avvente det til vi evnt. får behov for det. Umulig å si hvor mye storebror vil gå selv f.eks. Ståbrett kan bli like aktuelt.

Har og sett på den :) En venninne av meg har den og hun skryter bare av den!

Her blir det og to tette. Har foreløpig bestemt at babyen skal få overta vogna etter storebror (babyjogger city elite), så kjøper vi en mindre vogn til storebror (babyjogger city mini). Ser an behovet for søskenvogn.

Back
Topp