Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venninde av meg har basson baby duo tvilling/søskenvogn å der kan du snu bag og sportsdel begge veier å den tar sykt lite plass sammenlagt! Vi har ei stasjonsvogn med et hundebur som tar halve bagasjeromme å vi har fortsatt plass til den vogna og 1 bag og 2 sportsdeler!! Veldig god og trille ogå du kan få kjøpt lufthjul vis du vil ha det fremfor de som sølger med
![]()
Jeg har kikket på emmaljunga viking søskenvogn, men har ikke bestemt meg enda.
Tror veiledende pris på emmaljungaen er 8000 kr med dypdel og sportsdel. City crossen min var dyrere på salgJaa, jeg er jo litt Emmaljunga-frelst, men sjeldent å finne den typen brukt i mitt område, og den er vel ganske dyr nyTenkte ikke vi skulle bruke all verden på vogna ettersom jeg først kjøpte ei edge duo brukt, og i februar fikk en 2015mod super nitro med svinghjul til 11.000 av gubben
Den er jo gull! ..Meeen det blir vel noen mil med den, så må vel legge i litt uansett
![]()
Denne var jo veldig rimelig!
Tror veiledende pris på emmaljungaen er 8000 kr med dypdel og sportsdel. City crossen min var dyrere på salg![]()

I know..! Mannen vil vente med å kjøpe søskenvogn han!! Har tror ikke vi får bruk for det!Det var jo ikke så ille!Synes det er en hel jungel av vogner - og søsken/tvillingvogner! Nå hadde jeg jo funnet drømmevogna en gang, så må jeg finne ei til!
![]()
I know..! Mannen vil vente med å kjøpe søskenvogn han!! Har tror ikke vi får bruk for det!![]()

Altså, storesøster er 17 mnd når nestemann kommer, jeg ser ikke for meg at hun står stille på et BRETT foråsidetsånn!Hahaha! What!Det finnes jo søskenbrett og diverse, men uansett tror jeg nok vi måå ha en søskenvogn av noe slag
![]()
Har og sett på denJeg har kikket på emmaljunga viking søskenvogn, men har ikke bestemt meg enda.
Åh så bra! Den ser så smal og fin utHar og sett på denEn venninne av meg har den og hun skryter bare av den!