Varme rundstykker er snadderOkSteker litt rundstykker.. Er ikke helt sulten, men vet kroppen må ha mat til lillemor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varme rundstykker er snadderOkSteker litt rundstykker.. Er ikke helt sulten, men vet kroppen må ha mat til lillemor..
Haha...det hadde de nokEllers hadde de vært ute for lenge siden![]()
JaVarme rundstykker er snadder![]()
Nydelig middag daFiskeenke igjen i dag. Mini og junior sover, er spent på når de eldste skattene kommer hjem! Skal marinere en indrefilét som blir dagens middag, med småpoteter, gulrot og brokkoli til..
Hva er deres planer for ettermiddagen?
Er det du som har flyttet inn til ham?Har nok det
Men er ikke bare bare å flytte inn i en ungkarsbolig
Kan ikke snu om på alt på en gang![]()
Helt grusommeJeg skjønner virkelig ikke hvordan folk overlevde med de vegg-til-vegg teppene som var så populære på 70- og 80-tallet.
Her støvsugde jeg i går, og i dag trengtes det igjen og for ikke å snakke om de flekkene man får på gulvene når man har barn.
De teppene fremstår ganske ekle igrunn
Det var akkurat det jeg tenkte detHelt grusommetenk så mye guffe det fantes nedi der..,.
Så herlig daTusen takkhåper jeg og! Har film dag med jenta mi idag
det er koselig
![]()
Nja...Alltid koselig med besøk![]()
Herlig å finne noe som dugerDe er jo helt geniale. Og ikke vondt noe sted![]()
Sånn var det ikke da jeg fødteOg ikke er som det skal også. Få de ut er det nye
Er jo helt tragisk?!Ja er det som er målet nå
Det aner jeg ikke men mest sannsynligEr jo helt tragisk?!pga fulle sykehus da eller?
Fantastisk nydelig!Nydelig middag da
Her maler vi idag, må snart begynne med mat tror jeg![]()
JaSå herlig dahvilken film ser dere?
Har nyvasket fortsattHar vel nyvasketfølelse to netter vel?det har jeg!
Ååå den super buddies er så finJavi så pusur og nå er det super buddies son er ferdig
nå skal vi se på russel i ringen
jenta mi elsker hunder. vovov sier voff som hun sier
se så søt sier hun og
![]()
Kommer ikke over 1000 i løpet av morgendagen jeg heller, hvis det er så roligDet MÅ det bare bliellers så sliter jeg...
![]()