Det er fæltHaha er som her, men han sover ikke enda heldigvislite kjekt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fæltHaha er som her, men han sover ikke enda heldigvislite kjekt
![]()
Liker dere den?Vi har akkurat begynt på sesong 2 av w13 vi
Ja, gleder meg til å kose med nurketSå koselig da
Jeg skulle gjerne hatt eget soveromJeg har egentlig kastet han ut av soverommet, men i natt må vi dele seng![]()
Jeg tar snuopis om nettene og han tar begge om morningenHvorfor har dere ikke det?![]()
Ja :O han snorker uansett også hvordan han liggerDet er fælt
Det er iallefall koseligVi skal på babybesøk
Gjør det, er akkurat min stilLiker dere den?![]()
Mormor og bestefar har detJeg skulle gjerne hatt eget soveromsånn som gamle kristne folk, hadde ikke plaget meg det spøtt!
Og der ble jeg sulten!Hel langtidsstekt entrecote med blomkål og brokkoli grateng, søtpotetpure og hjemmelaget bearneise saus.
Panne cotta til dessert.
Jeg er fremdeles veldig mett etter før i kveldOg der ble jeg sulten!
Smarte folk, de eldre! Respekt!Mormor og bestefar har det![]()
Så kult! Kanskje ikke plasseringen da, men lell![]()
Ikke meg heller. Han har sovet på gjesterommet i ti måneder og det har vært luksus! Ingen snorkelyder, ingen sokker eller boksere på gulvet. Rett og slett luksus. Tviler på at han får flytte inn igjenJeg skulle gjerne hatt eget soveromsånn som gamle kristne folk, hadde ikke plaget meg det spøtt!
Samme her. Og så slutter han å puste... og når han begynner å puste igjen, så rister det i veggeneJa :O han snorker uansett også hvordan han ligger
Ikke santSmarte folk, de eldre! Respekt!
Hadde vi hatt et ekstra rom altsåIkke meg heller. Han har sovet på gjesterommet i ti måneder og det har vært luksus! Ingen snorkelyder, ingen sokker eller boksere på gulvet. Rett og slett luksus. Tviler på at han får flytte inn igjen
Oi det hørtes jo ut som søvn apne?Samme her. Og så slutter han å puste... og når han begynner å puste igjen, så rister det i veggene