Skravletråd august

Haha, ja, er faktisk en menneskerettighet. :rolleyes:
Jeg føler jeg har økt menneskeretten min med 100% nå. Jeg er jo i teorien to pers! Burde komme med en del goder. Kanskje ikke i samfunnet, før vi får orden på eldreomsorg og ruspolitikk, men sånn hjemme!

Kjekk kvalitet! Og god service der. Mistet en knapp på en body sist. Gikk tilbake med den og fikk med en ny uten spørsmål. Bodyen var tre mnd liksom så hadde ikke forventet noe. Ville bare si i fra siden det ikke bør falle av knapper på bodyer til spebarn :P fikk brev etterpå om at de hadde rettet opp feilen!
Det er faktisk kjempegod service! Hater når man må stå og krangle og krangle.
Hvor langt er du på ul? Spennende!!!
12+4! Går over til de magiske 12 i morgen. Utrolig kjedelig å ha termin i slutten av mnd. :rolleyes:
Får planlegge bedre neste gang. :P

Innom fra frøkna sin seng.

Vært nydelig vær her i dag, så ungene har badet i bassenget.

Skulle en tur på senteret og handle og ta en is i dag kl 14, men det første frøkna klarte var å snuble og skrape opp hele kneet sitt. Så resten av hennes dag har vært totalt ødelagt... Klarer ikke å gå en gang :rolleyes:
Har tatt så hardt på psyken at hun ikke orka annet enn å synge og sove i kveld.

Første skikkelige skade slår ut hvem som helst :-P

Ja:D håper vi får se det på oul denne gangen. Sist fikk vi ikke sett. Han lå med ryggen til og beina i kors:P
Satser på at han/hun vil vise mer denne gang ;)

Innom fra frøkna sin seng.

Vært nydelig vær her i dag, så ungene har badet i bassenget.

Skulle en tur på senteret og handle og ta en is i dag kl 14, men det første frøkna klarte var å snuble og skrape opp hele kneet sitt. Så resten av hennes dag har vært totalt ødelagt... Klarer ikke å gå en gang :rolleyes:
Har tatt så hardt på psyken at hun ikke orka annet enn å synge og sove i kveld.

Første skikkelige skade slår ut hvem som helst :p
Stakkars liten!

Mye godt der:D
Scampi og kamskjell til forrett.
Kylling med sopp og pastinakk/søtpotetmos til hovedrett :) ?
Er kyllinger så små??
Det er vaktler.
Forrett riktig
Pastinakkpure og stekt sopp med søtpotet med vaktelen

Back
Topp