Topp 100 - Skravle august

Hjemme fra dagens happenings.
Forkjølelsen er i ferd med å ta overhånd her. Tror det blir sofa resten av kvelden...

Ligger fortsatt foran skjema:D
Men på mandag biter hverdagen meg i rumpa så da spørs det.....
Greit å ligge foran skjema nå da ;)
Blir nok noen skravlekvelder fremover også :D

Hjemme fra dagens happenings.
Forkjølelsen er i ferd med å ta overhånd her. Tror det blir sofa resten av kvelden...
Så kjedelig da:/
God bedring :)

Fikk dere kjørt noen karuseller?
Heldigvis ikke jeg, fint å kunne skylle på graviditeten. :p har en forferdelig høydeskrekk! Men jentungen kjørte og kjørte. Traff ei venninne på tivoliet, så var ikke så mye vi så til henne på slutten egentlig. :P

Heldigvis ikke jeg, fint å kunne skylle på graviditeten. :p har en forferdelig høydeskrekk! Men jentungen kjørte og kjørte. Traff ei venninne på tivoliet, så var ikke så mye vi så til henne på slutten egentlig. :p
Karuseller er jo så gøy

Hva driver dere med i dag da jenter?
0fbe1deb26861eb282716c464aeb987b
plukket bær

Heldigvis ikke jeg, fint å kunne skylle på graviditeten. :p har en forferdelig høydeskrekk! Men jentungen kjørte og kjørte. Traff ei venninne på tivoliet, så var ikke så mye vi så til henne på slutten egentlig. :P

Så fint at dere hadde en god dag på Tivoli! Her ligger jeg og lillesøster å later oss i forteltet, mannen og eldste fisker etter krabber og småfisk nede ved brygga :)

Så fint at dere hadde en god dag på Tivoli! Her ligger jeg og lillesøster å later oss i forteltet, mannen og eldste fisker etter krabber og småfisk nede ved brygga :)
Åh, det er så koselig! Blir det noe napp på dem?

Back
Topp