Fikk dere kjørt noen karuseller?Puh, nettopp kommet hjem fra tivoli. UTSLITT! Har dere hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk dere kjørt noen karuseller?Puh, nettopp kommet hjem fra tivoli. UTSLITT! Har dere hatt en fin dag?
Hva shoppa du daHjemme igjen fra shopping. Var godt å komme hjem nå
Greit å ligge foran skjema nå daLigger fortsatt foran skjema
Men på mandag biter hverdagen meg i rumpa så da spørs det.....
Så kjedelig da:/Hjemme fra dagens happenings.
Forkjølelsen er i ferd med å ta overhånd her. Tror det blir sofa resten av kvelden...
Heldigvis ikke jeg, fint å kunne skylle på graviditeten.Fikk dere kjørt noen karuseller?
Bra shopping!2 barselgaver
Skolesekk
Hot wheels biler
TakkerSå kjedelig da:/
God bedring![]()
Jada var grei denBra shopping!![]()
Karuseller er jo så gøyHeldigvis ikke jeg, fint å kunne skylle på graviditeten.har en forferdelig høydeskrekk! Men jentungen kjørte og kjørte. Traff ei venninne på tivoliet, så var ikke så mye vi så til henne på slutten egentlig.
![]()
Hva driver dere med i dag da jenter?
Heldigvis ikke jeg, fint å kunne skylle på graviditeten.har en forferdelig høydeskrekk! Men jentungen kjørte og kjørte. Traff ei venninne på tivoliet, så var ikke så mye vi så til henne på slutten egentlig.
![]()
Tivoli og gravid. Ingen super match! Fikk du deg Sukkerspinn!?Puh, nettopp kommet hjem fra tivoli. UTSLITT! Har dere hatt en fin dag?
Flink du har vært som har holdt det gående a!Hjemme fra dagens happenings.
Forkjølelsen er i ferd med å ta overhånd her. Tror det blir sofa resten av kvelden...
Nei, det frista faktisk ikke! Men kjøpte meg masse surt smågodt og popcorn mens de andre var i pariserhjulet.Tivoli og gravid. Ingen super match! Fikk du deg Sukkerspinn!?
Aldri likt dem! Liker meg best med begge føttene planta godt på jorda.Karuseller er jo så gøy
Åh, det er så koselig! Blir det noe napp på dem?Så fint at dere hadde en god dag på Tivoli! Her ligger jeg og lillesøster å later oss i forteltet, mannen og eldste fisker etter krabber og småfisk nede ved brygga![]()
Enda bedre! Nam!Nei, det frista faktisk ikke! Men kjøpte meg masse surt smågodt og popcorn mens de andre var i pariserhjulet.![]()