Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, ingen avtale?Lurer på når denne kompisen til kengubarnet blir hentet
Foreldra nyter fritidHmm, ingen avtale?
Begynner bli sent nok for lekedater nå vel?
Satser på at han hentes snart daLurer på når denne kompisen til kengubarnet blir hentet
De har jo mye fint daHei forresten! Hjemme fra bytur. Jeg gikk på en smell og handlet Newbie til lille i magen![]()
Men jeg skulle jo ikke handle noe før etter ordinær ulDe har jo mye fint da
Ikke er det dyrt heller![]()
Herlighet, det er det beste som finnes! drømte om det, sånn på ordentlig, i natt. Så da måtte det handles!Jeg lever for krabbeklør! Har alltid en kg i frysern haha!
Ooh, hva kjøpte du? For regner med du mener klesmerket?Hei forresten! Hjemme fra bytur. Jeg gikk på en smell og handlet Newbie til lille i magen![]()
Hihi, fort gjortMen jeg skulle jo ikke handle noe før etter ordinær uler bare i uke 13
men det var så mye fint og 3 for 2!
![]()
Vi kjøpte krabbeklør og reker her for leden. Tok en krabbeklør og en til helt til det var tomtHerlighet, det er det beste som finnes! drømte om det, sånn på ordentlig, i natt. Så da måtte det handles!![]()
Findus og Mills fungerte helt fint...Du har virkelig stått på idag
Findus og Mills duger vel greit det også![]()
Har en gutt som blir 3 når denne i magen kommerHihi, fort gjort
Greit å vente med mer til etter oul nå da, ellers kan det vel fort bli mye![]()
Har du barn fra før?
Kjøpte to bodyer i beige og hvit, en liten innejakke i dus-grønn og en kosebukse! Gud de fargene!!! Elsk! Egentlig kjedelig å kjøpe nøytralt, men ikke i Newbie for det er så pent uansett!Ooh, hva kjøpte du? For regner med du mener klesmerket?
Ingen andre planer enn å bli god og mettVenter på at jentungen sovner, slik at vi kan spise litt dessert
Planer for kvelden?
Haha, min er ikke vant med å spise skalldyr fra han var liten av, så han forstår ikke greia. Syns det er ok, spiser hvis han får det servert, men intet mer. Så han forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne vente til mandag med å kjøpe. Seriøst. Er to dager til.Vi kjøpte krabbeklør og reker her for leden. Tok en krabbeklør og en til helt til det var tomtflaks at sambo ikke likte de så godt! Nå er det krabbekos minst to kvelder i uka. Dyrt å holde gående! Haha!
Nope. sant detVar veldig greit sist
Tenker vugge er greit, tar ikke alt for mye plass heller![]()
Okei. Ja, jeg har ei på 2 1/2 fra før. Så har jo det meste som jeg trengerHar en gutt som blir 3 når denne i magen kommerdu barn?
Kjøpte to bodyer i beige og hvit, en liten innejakke i dus-grønn og en kosebukse! Gud de fargene!!! Elsk! Egentlig kjedelig å kjøpe nøytralt, men ikke i Newbie for det er så pent uansett!
Ja, newbie er kjempefint! Virker greit i kvaliteten også.Har en gutt som blir 3 når denne i magen kommerdu barn?
Kjøpte to bodyer i beige og hvit, en liten innejakke i dus-grønn og en kosebukse! Gud de fargene!!! Elsk! Egentlig kjedelig å kjøpe nøytralt, men ikke i Newbie for det er så pent uansett!
Hva står på menyen?Ingen andre planer enn å bli god og mett![]()