Skravletråd august

Hei forresten! Hjemme fra bytur. Jeg gikk på en smell og handlet Newbie til lille i magen :D

Men jeg skulle jo ikke handle noe før etter ordinær ul :D er bare i uke 13:eek: men det var så mye fint og 3 for 2! :D
Hihi, fort gjort :p
Greit å vente med mer til etter oul nå da, ellers kan det vel fort bli mye;) :p
Har du barn fra før?

Herlighet, det er det beste som finnes! drømte om det, sånn på ordentlig, i natt. Så da måtte det handles! :D
Vi kjøpte krabbeklør og reker her for leden. Tok en krabbeklør og en til helt til det var tomt:rolleyes: flaks at sambo ikke likte de så godt! Nå er det krabbekos minst to kvelder i uka. Dyrt å holde gående! Haha!

Du har virkelig stått på idag:D
Findus og Mills duger vel greit det også;)
Findus og Mills fungerte helt fint...
Du kjenner meg nå etterhvert, klarer ikke bestandig å sitte stille.

Akkurat når er jeg ferdig med å forberede det jeg skal lage maten av i kveld, og har begynt å lage Panna Cotta som vi skal ha til dessert i morgen.
Dakkars mannen, blir ingen dessert i kveld :P

Hihi, fort gjort :p
Greit å vente med mer til etter oul nå da, ellers kan det vel fort bli mye;) :p
Har du barn fra før?
Har en gutt som blir 3 når denne i magen kommer :-) du barn?

Ooh, hva kjøpte du? For regner med du mener klesmerket?
Kjøpte to bodyer i beige og hvit, en liten innejakke i dus-grønn og en kosebukse! Gud de fargene!!! Elsk! Egentlig kjedelig å kjøpe nøytralt, men ikke i Newbie for det er så pent uansett!

Vi kjøpte krabbeklør og reker her for leden. Tok en krabbeklør og en til helt til det var tomt:rolleyes: flaks at sambo ikke likte de så godt! Nå er det krabbekos minst to kvelder i uka. Dyrt å holde gående! Haha!
Haha, min er ikke vant med å spise skalldyr fra han var liten av, så han forstår ikke greia. Syns det er ok, spiser hvis han får det servert, men intet mer. Så han forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne vente til mandag med å kjøpe. Seriøst. Er to dager til. :rolleyes:
Og ja, jeg måtte ha pannekake med Nutella og banan på veien.

Kjøpte to bodyer i beige og hvit, en liten innejakke i dus-grønn og en kosebukse! Gud de fargene!!! Elsk! Egentlig kjedelig å kjøpe nøytralt, men ikke i Newbie for det er så pent uansett!
Okei. Ja, jeg har ei på 2 1/2 fra før. Så har jo det meste som jeg trenger :)

Ja, newbie er kjempefint! Virker greit i kvaliteten også. :) Gleder meg til å begynne å handle litt. Tipper første tingen blir kjøpt på fredag, dersom alt ser bra ut på ul. :)

Back
Topp