Skravletråd august

Vi gav 450kr:) stod til 500, klarte prute 50 vaffal:P

Men det var jo et skikkelig godt kjøp da :)

Driver å kikker etter lammeskinnspose til lillebror jeg da. Har så lyst å ha det i vogna i vinter. Men ikke så lett å finne noe, og hvertfall ikke noe i nærheten av meg :P

Men det var jo et skikkelig godt kjøp da :)

Driver å kikker etter lammeskinnspose til lillebror jeg da. Har så lyst å ha det i vogna i vinter. Men ikke så lett å finne noe, og hvertfall ikke noe i nærheten av meg :p
ja super fornøyd . Knapt brukt og ser helt ny ut liksom:D

Nei, det er det gjerne ikke. Vi har lammeskinnpose her som går i arv...i lyseblå...den er kjempe nydelig...men den kan jeg desverre ikke gi fra meg siden det er sånn familiegreie:P ellers skulle du fått den;)

ja super fornøyd . Knapt brukt og ser helt ny ut liksom:D

Nei, det er det gjerne ikke. Vi har lammeskinnpose her som går i arv...i lyseblå...den er kjempe nydelig...men den kan jeg desverre ikke gi fra meg siden det er sånn familiegreie:P ellers skulle du fått den;)

Det er jo bare genialt :)

Haha nei den kan du ikke gi fra deg :) det er heldigvis en stund igjen til vinteren så satser på at jeg finner noe før den tid :)

Da bør jo hun fortsette ha den:)
Her var det risikosport å ha guttungen i sprinkelseng...makan til apekatt:O:P
Her har hun ikke prøvd å komme seg ut av den enda. Tenker vi holder på den, frem til det skjer:)
Så ja, da må vi ha noe annet denne gangen;) Sist brukte vi sprinkelsenga fra starten og tok av på den ene langsida.

Her har hun ikke prøvd å komme seg ut av den enda. Tenker vi holder på den, frem til det skjer:)
Så ja, da må vi ha noe annet denne gangen;) Sist brukte vi sprinkelsenga fra starten og tok av på den ene langsida.

Ikke dumt det:)
Men kjøpe ei vugge da til mageboeren:)

Plan utvidet....

bd6cdadb5c46227cd0c6213dd466870b

Rips!! Elsker ripsbærgele på brødskiva :D

Back
Topp