JaHeldige du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHeldige du![]()
Har for tregt nett vi så tar så lang tid å laste inneVerdt å teste ut. Massevis av serier og mange filmer![]()
Ikke i bergen. Er heldige hvis det er 80Det er mange steder det har blitt 110 som fartsgrense nå
Å æsj det er fælt! Oppgradere?Har for tregt nett vi så tar så lang tid å laste inne![]()
Tusen takkSå søt du er![]()
Er flere steder på Østlandet, men veiene her er noget bredere og mindre svingete enn de rundt Begen om jeg ikke husker helt feilIkke i bergen. Er heldige hvis det er 80![]()
Veldig gøyElsker det.
Syns det er gøy å kjøre fort![]()
Nei, der ble jeg skremt
Trodde det var elg-gjerde der, jeg..Veldig gøybortsett fra når man møter på elg. Det gjorde vi på e6 på vei til sverige. Det var skummelt det. Klartr å unngå kræsj med et nødskrik
Takk!God bedring![]()
Skjønner detJaOg deilig å komme seg ut av huset
![]()
Jeg ogHerregud som jeg griner i bryllup![]()
Ja, det trodde jeg og. Men det kom iallefall to svære elger løpende inn på e6. Jeg rakk ikke bremse ned, måtte hive meg ut i ytterste felt og gasse opp.Trodde det var elg-gjerde der, jeg..
Bare et murmeldyr idag daNei i grunn ikke
Ja jeg vet jo ikkeÅ ja du skulle bare vist
Hvorfor ikkeTok visst en kombo![]()
Synes det er litt urettferdig.Er flere steder på Østlandet, men veiene her er noget bredere og mindre svingete enn de rundt Begen om jeg ikke husker helt feil
Hva gjør jeg?Jo det gjør ronja