Mye nydelig til 2 åring ogsåHar lyst til å shoppe babyklær jeg, men er bare i uke 13Får kjøpe noe til 2åringen i stedet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye nydelig til 2 åring ogsåHar lyst til å shoppe babyklær jeg, men er bare i uke 13Får kjøpe noe til 2åringen i stedet!
Oj har dere ikke
Oi så kult! Hvilken video bruker du?Digger dethar brukt det til vanlig trening i et år!
Høres ut som du får en fin dagut å handle siste til barnehagestart
![]()
Ja han får få litt klær til barnehagenMye nydelig til 2 åring også![]()
Hørtes jo deilig utDa blir det vel en del skravling også kan jeg tenke meg
Deilig å være godt i gang med klesvasken alt da... Jeg utsetter klesvasken til i morgen, slik at jeg ikke må stresse med å henge opp og planlegge å bruke tørketrommelen inni tidsskjema for dagen... Og så har jeg noe å drive dagen I morgen med, for da har vi ingen planer.. Blir vel å bli ferdig med siste malings pusel av rommet og begynne å male på barnesenga
![]()
Å kjære vene!Med ditt tempo, tipper 2-300![]()
Så koselig daHei på deg!
Her er det ikke store planene i dag. Skal ut å kjøpe gulpekluter, beltesamler til juniors bilstol og regnsett til junior.
Hva skal du i dag?![]()
Jeg er ute og triller. Du har vel ikke med sjoko i bilen...God tur!
Skal dere i dyreparken?
Ok da såNix, vil ikke ha.. Eller har tv, men den brukes som dataskjermHer bruker vi bare data/nett
![]()
Så deilig da. Kos dereEn av dagene må vi nok d ja.
Har campingvogn på Sørlandet. Så da blir vi der ihvertfall til tirsdag. Nå vil vi ha litt mer sommervær![]()
Hørtes deilig ut! Håper været er med dereEn av dagene må vi nok d ja.
Har campingvogn på Sørlandet. Så da blir vi der ihvertfall til tirsdag. Nå vil vi ha litt mer sommervær![]()
Så deilig da. Kos dere
Hørtes deilig ut! Håper været er med dere![]()
I sånne små butikker eller små nettbutikker har jeg inntrykk avHvor finner man søte rangler til baby?
Godt vær på østlandet her også! Håper det holder seg til eg er ferdig med morgenkvalmenTusen takk!! D er strålende sol på veien ihvertfall!![]()