Det er veldig trist hvis man bor sammen med en fotballidiotIkke trist i det hele tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig trist hvis man bor sammen med en fotballidiotIkke trist i det hele tatt
Hihi flaksDet er perfekt!Da kan du være Laydback Lolo helt naturlig!
![]()
![]()
Der er jo noe helt annet. Man må jo se kampene når de gårHan nekter å ta opp kamper for å se de senereMen å ta opp kampen samtidig som han ser på derimot? Ja, det kan han gjøre! Gaah..
![]()
Her er det mer dessverreDet er min også heldigvis; )
Tror ikke vi trenger vognpose denne gangen, selv om jeg har veldig lyst på risarosa sinEr av en jeg har bestilt av før til guttungen, men da var det vår/sommerpose da.
Hun syr etter ønsker på bestilling og bor i Bergen...perfekt!
Vet du hvor du skal bestille fra??
I dag blir det babyklærHva skal du shoppe?![]()
Ja det skal du prise deg lykkelig for.PluTselig er jeg veldig glad min mann stort sett vare ser tippeligaen om det likevel ikke er noe annet å se![]()
Ja for det er viktig å la kampen ta opp plass på boksen så han kan se den igjen og igjenHan nekter å ta opp kamper for å se de senereMen å ta opp kampen samtidig som han ser på derimot? Ja, det kan han gjøre! Gaah..
![]()
Oh yes! Jeg har en sånn null-interesse for fotball. Skjønner ikke hvordan han og jeg kom sammenSamme som her detHan snakker til stengte ører om det der.
![]()
Ei det er det ikkeDet er veldig trist hvis man bor sammen med en fotballidiot![]()
![]()
Nå blir Orly glad! Dette har i hennes drøm vettu!Hihi flaks![]()
![]()
Åh, det er jo så koselig!I dag blir det babyklær
Her i familien elsker alle fotball heldigvisHer er det mer dessverrehaha! Det holder i massevis med Tippeligaen og norsk fotball
![]()
Hmm...kjedelig:/ hVORDAN gikk det i går? Hørte du ikke noe?
Risarosa altså. For en fristelse. De koster typ 3lapper? Sukk... Vil ha!Tror ikke vi trenger vognpose denne gangen, selv om jeg har veldig lyst på risarosa sin
Vi har 2 nå og det holder nok![]()
Det er dt så absoluttÅh, det er jo så koselig!![]()
Jeg kan finne meg i å bli ditcha til fordel for fisketurer en gang i blant, men fotball? Øhm, nei...Ja det skal du prise deg lykkelig for.
Ja for det er viktig å la kampen ta opp plass på boksen så han kan se den igjen og igjen
Oh yes! Jeg har en sånn null-interesse for fotball. Skjønner ikke hvordan han og jeg kom sammen![]()
Her i hus er det illeEi det er det ikke![]()
Ja, veldig fristendeRisarosa altså. For en fristelse. De koster typ 3lapper? Sukk... Vil ha!
Tror ikke vi trenger vognpose denne gangen, selv om jeg har veldig lyst på risarosa sin
Vi har 2 nå og det holder nok![]()
okeiFikk en melding av hu seint i går...
Sovet godt?