Skravletråd august

Er av en jeg har bestilt av før til guttungen, men da var det vår/sommerpose da.
Hun syr etter ønsker på bestilling og bor i Bergen...perfekt!
Vet du hvor du skal bestille fra??
Tror ikke vi trenger vognpose denne gangen, selv om jeg har veldig lyst på risarosa sin:p
Vi har 2 nå og det holder nok ;)

PluTselig er jeg veldig glad min mann stort sett vare ser tippeligaen om det likevel ikke er noe annet å se;)
Ja det skal du prise deg lykkelig for.

Han nekter å ta opp kamper for å se de senere :o Men å ta opp kampen samtidig som han ser på derimot? Ja, det kan han gjøre! Gaah.. :p
Ja for det er viktig å la kampen ta opp plass på boksen så han kan se den igjen og igjen:D

Samme som her det :p Han snakker til stengte ører om det der. :p
Oh yes! Jeg har en sånn null-interesse for fotball. Skjønner ikke hvordan han og jeg kom sammen :P

Tror ikke vi trenger vognpose denne gangen, selv om jeg har veldig lyst på risarosa sin:p
Risarosa altså. For en fristelse. De koster typ 3lapper? Sukk... Vil ha!

Ja det skal du prise deg lykkelig for.

Ja for det er viktig å la kampen ta opp plass på boksen så han kan se den igjen og igjen:D

Oh yes! Jeg har en sånn null-interesse for fotball. Skjønner ikke hvordan han og jeg kom sammen :P
Jeg kan finne meg i å bli ditcha til fordel for fisketurer en gang i blant, men fotball? Øhm, nei... :p Han dro tidlig fra et selskap en gang pga fotball. Da er det ille, syns jeg! :o

Risarosa altså. For en fristelse. De koster typ 3lapper? Sukk... Vil ha!
Ja, veldig fristende:p
Men vi har 2 gode poser, så jeg skal ikke bruke penger på den. Selv om den er nydelig :D

Hehe, trenger og trenger...
Vi har en sort fra elodie details.
En arva som har gått i familien i lammeskinn.
Fleecepose med olebrumm og navnet til guttungen.
Så nå blir det denne:P

Back
Topp